rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Varastettu sininen Fude skootteri Rajakylästä Oulusta LF-908  (Luettu 1352 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.07.2022 kello on 08:20
    • Omat kotisivut
Laitampa tännekkin ilmoituksen ja toiveen että pidät silmäsi auki ja ilmoitat löydöksestä.
Viime sunnuntain vastaisena yönä varastettiin Oulussa Rajakylästä, Ruiskukkatie 11 pihalta sininen kiinalainen Fude merkkinen skootteri. Rekisterinumero LF-908.
Ilmotelkaa vaikka minulle numeroon 0405432075 jos tommosta näkyilee.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.07.2022 kello on 08:20
    • Omat kotisivut
Ja mopo sitten löytyikin. Poikani näki kavereittensa kanssa kaksi alaikästä tyttölasta ajelemassa fudellani. Saivat pysäytettyä mutta tyttäret pääsivät karkuun. Nämä ajelijat osapuilleen tiedossa mutta eivät välttmättä varkaita.
Moposta oli kaikki lukot hajotettu ja tankin korkki kadonnut. Onneksi pääosin muoviosat oli kunnossa että vain lukot uusimalla saan skoden taas ehkä tienpäälle. Pitää löytää jostain halpa "luovuttajafude" :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:02
  • Eipä turhia höttyillä :)
Itsellä oli reilun vuoden ajan Helkama SC-R, jolla kerkesin n. 1.500km ajella, kun sitten eräänä päivänä se hävisi kotipihasta ja löytyi n. 1kk päästä oheisessa "kunnossa". Vak.yhtiö "korvasi" noinkin uudesta vain n. 1/3 siitä mitä itse siitä aikanaan maksoin kun nettimotoon oli joku laittanut uuden, ajamattoman, 2v ylikautisen myyntiin polkuhintaan => vak.yhtiö vetosi että käy ostamassa tuo pois (miinus omavastuu) ja ole hiljaa. Eikä ollut mitään merkitystä että tuo oli myynnissä Oulussa ja itse asun Hki :-X