Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

H7 polttimia palaa kuin halkoja???

<< < (14/15) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  8.09.2014     kello on 09:00 ---Mitähän siihen palleroon ois vaihdettu noilla metreillä, toisekseen se polttimoitten palamisvaiva oli Teukan Mazdassa  :-*

--- Lainaus päättyy ---

Näinpä. Itte vaan koitin keksiä, mistä johtuu se että minä vaihdan polttimoita, mutta Tiplomaatti ei. Olisko muuten Tiplomaatilla dementia kun on jo noin vanha mies ja ei siksi muista enää polttimonvaihtoja ;D

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  8.09.2014     kello on 12:08 ---Näinpä. Itte vaan koitin keksiä, mistä johtuu se että minä vaihdan polttimoita, mutta Tiplomaatti ei. Olisko muuten Tiplomaatilla dementia kun on jo noin vanha mies ja ei siksi muista enää polttimonvaihtoja ;D

--- Lainaus päättyy ---

:laugh:
Ootas, kun Tiplomaatti vaihtuu Risto66:ksi...

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  8.09.2014     kello on 12:08 ---Näinpä. Itte vaan koitin keksiä, mistä johtuu se että minä vaihdan polttimoita, mutta Tiplomaatti ei. Olisko muuten Tiplomaatilla dementia kun on jo noin vanha mies ja ei siksi muista enää polttimonvaihtoja ;D

--- Lainaus päättyy ---
Eipä niitä ole vaihdeltu,uskoo,ken uskoo Thumb

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  8.09.2014     kello on 12:44 --- :laugh:
Ootas, kun Tiplomaatti vaihtuu Risto66:ksi...

--- Lainaus päättyy ---
Kui ;) :D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  8.09.2014     kello on 13:11 --- Kui ;) :D

--- Lainaus päättyy ---

Luulee vaan etten mää tiiä meitä samanikäisiksi ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View