Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Adrialta väriä vaunuun

<< < (6/7) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec -  5.09.2014     kello on 13:20 ---Tyyliin Audi A2, jossa konepelti on pultattu kiinni, koska normaalioloissa käyttäjän ei tartte sinne päästä, kaikki nestelisäykset on tuotu etumaskiin :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Tuohan alkaa jo mennä suuntaan, jossa auto ei kohta avaa enää konepeltiä, jos sille ei ole ensin esittää ajoneuvoasentajan ammattitutkintokort tia ;D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  5.09.2014     kello on 13:29 ---..nii-no, jos on niin nysä, että kojelauta on leuan korkeudella  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Osimoilleenhan se on noin justiinsa kun avaa oven.  ;D

On muuten uudenkin auton valinta helppoa kun on "nysä".  ;D

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  5.09.2014     kello on 13:31 ---On muuten uudenkin auton valinta helppoa kun on "nysä".  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ja kun on tälläinen kahlaaja-tyyppinen kuin minä, niin se on kaikkea muuta :( Eikä koske vain autoja, mutta myös esim. prätkissä tunkevat ne perhanan tankin pullistukset juuri tuohon polven kohdalle niin ajele sellaisella sitten :-X

pouhe:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec -  5.09.2014     kello on 13:47 ---Ja kun on tälläinen kahlaaja-tyyppinen kuin minä, niin se on kaikkea muuta :( Eikä koske vain autoja, mutta myös esim. prätkissä tunkevat ne perhanan tankin pullistukset juuri tuohon polven kohdalle niin ajele sellaisella sitten :-X

--- Lainaus päättyy ---

Kahlaaja-tyyppi, pitkät hoikat jalat ja pienet siniset munat. :D :D

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: pouhe -  5.09.2014     kello on 14:34 ---Kahlaaja-tyyppi, pitkät hoikat jalat ja pienet siniset munat. :D :D

--- Lainaus päättyy ---
Osu ja uppos :laugh: Vaikkakin siitä mun oppimastani versiosta puuttuvat sanat "hoikat" ja "pienet" :-[

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View