Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Adrialta väriä vaunuun
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 5.09.2014 kello on 13:20 ---Tyyliin Audi A2, jossa konepelti on pultattu kiinni, koska normaalioloissa käyttäjän ei tartte sinne päästä, kaikki nestelisäykset on tuotu etumaskiin :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Tuohan alkaa jo mennä suuntaan, jossa auto ei kohta avaa enää konepeltiä, jos sille ei ole ensin esittää ajoneuvoasentajan ammattitutkintokort tia ;D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 5.09.2014 kello on 13:29 ---..nii-no, jos on niin nysä, että kojelauta on leuan korkeudella :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Osimoilleenhan se on noin justiinsa kun avaa oven. ;D
On muuten uudenkin auton valinta helppoa kun on "nysä". ;D
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 5.09.2014 kello on 13:31 ---On muuten uudenkin auton valinta helppoa kun on "nysä". ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ja kun on tälläinen kahlaaja-tyyppinen kuin minä, niin se on kaikkea muuta :( Eikä koske vain autoja, mutta myös esim. prätkissä tunkevat ne perhanan tankin pullistukset juuri tuohon polven kohdalle niin ajele sellaisella sitten :-X
pouhe:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 5.09.2014 kello on 13:47 ---Ja kun on tälläinen kahlaaja-tyyppinen kuin minä, niin se on kaikkea muuta :( Eikä koske vain autoja, mutta myös esim. prätkissä tunkevat ne perhanan tankin pullistukset juuri tuohon polven kohdalle niin ajele sellaisella sitten :-X
--- Lainaus päättyy ---
Kahlaaja-tyyppi, pitkät hoikat jalat ja pienet siniset munat. :D :D
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 5.09.2014 kello on 14:34 ---Kahlaaja-tyyppi, pitkät hoikat jalat ja pienet siniset munat. :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Osu ja uppos :laugh: Vaikkakin siitä mun oppimastani versiosta puuttuvat sanat "hoikat" ja "pienet" :-[
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta