Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

mitä olet viimeksi tuunannut ?

<< < (7/52) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 11.08.2011     kello on 08:22 ---Näin olen ymmärtänyt kertomuksesi ja nythän sen todistat.   ;D  :D  ;D

--- Lainaus päättyy ---

juu suabbi kyl on hieman ...no oikeastaan hitsin paljon nyt kevään ja kesän aikana rahastanut ...tai itseasias korjaamot ...no jospa nyt kestäis sit taas ...muutamat vuodet ..toivoo tää ,joka sitä rakastaa ... :)

makke:
Peruutuskamera CMOS-CAR3  tuli asennettua. Ei mitään Yle tasoista kuvaa, mutta asiana ajaa kumminkin.

Turhan Höpöttäjä:
Käyttövesisäiliöitä on kolme. Yhden putsauskorkki vuosi. Vaihdoin muovisen kierreosan messinkiseen. Suihku/WC tilaan uusi pyyhenaulakko. Ei ollut kummoset tuunaamiset, ei päässyt sivut kipeytymään.  :)     ...Kuin Jaakko-Tepolla sätkää kääriessä...:D

sipu:
olis pient muutto mietiskelyy .. siin ohes tulis sit tuunaust oikke olantakaa ... olen täs funtsin ,et sit ku saadaan ne kamerat tän kotii valvomaan mun puolest tuota tietä ja pihaa ym .. voiskin sit muuttaa makkarin paikkaa .. tuonne parvekkeen puolesel huoneeseen  .. mut yx asia vaan mietityttää .. et käyks siin samal tappaa ko olkkaris , kun siirettiin tän  kulmasoffan ym mööpeleitten paikkaa tuonne toiselpuol olkkarii .. niin jo kuukauden pääst ne olivakki sit jo takas omil paikoil siin mis ne ain ova ollukki  ja tuol yläkerras on ihan vaan  hiukkasen enemmän tuot tuunaust  kamaa ym.. no ehkä tulis heitettyy ylimäärässii kamoi roskiin siin samas tuunaukses ..noo-oo .. iso MUTTA jos isäntä sit siel viihtyykin ja mä en niin joudun nukkumaan  sohval ex makkaris  .. ku siit tulis vierashuone tai noiden mummin silmäterien huone niinku on nytkin tuo tuleva makkari ...hmmmm ....kauhiaa mietintää päällänsä   ???  onks kenelläkään muilla näin käynyt , et just ku on saanut ne mööpelit paikoiles ni huomaaki, ettei tämä olekka kiva / hyvä ?

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 11.08.2011     kello on 14:22 ---olis pient muutto mietiskelyy .. siin ohes tulis sit tuunaust oikke olantakaa ... olen täs funtsin ,et sit ku saadaan ne kamerat tän kotii valvomaan mun puolest tuota tietä ja pihaa ym .. voiskin sit muuttaa makkarin paikkaa .. tuonne parvekkeen puolesel huoneeseen  .. mut yx asia vaan mietityttää .. et käyks siin samal tappaa ko olkkaris , kun siirettiin tän  kulmasoffan ym mööpeleitten paikkaa tuonne toiselpuol olkkarii .. niin jo kuukauden pääst ne olivakki sit jo takas omil paikoil siin mis ne ain ova ollukki  ja tuol yläkerras on ihan vaan  hiukkasen enemmän tuot tuunaust  kamaa ym.. no ehkä tulis heitettyy ylimäärässii kamoi roskiin siin samas tuunaukses ..noo-oo .. iso MUTTA jos isäntä sit siel viihtyykin ja mä en niin joudun nukkumaan  sohval ex makkaris  .. ku siit tulis vierashuone tai noiden mummin silmäterien huone niinku on nytkin tuo tuleva makkari ...hmmmm ....kauhiaa mietintää päällänsä   ???  onks kenelläkään muilla näin käynyt , et just ku on saanut ne mööpelit paikoiles ni huomaaki, ettei tämä olekka kiva / hyvä ?

--- Lainaus päättyy ---

Anteeksi nyt kauhiasti etukäteen, oikeasti, en halua kenenkään mieltä pahoittaa missään nimessä. En tällä palstalla niin mahottomasti kirjoita/vaikuta mutta minulle tuo Sinun murre on todella vaikeaa luettavaa/ymmärrettävää, ainakin ns. "Raskaastiluettavaa". Toki jotka asuvat samalla seudulla niin tekstihän on varmasti "selkokieltä" mutta muille ehkä "vieraan oloista".?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View