Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

kaasunloppumisen ilmaisin

<< < (3/5) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: sahurikake - 30.08.2014     kello on 18:58 ---Jos olet hyvä muistinen, silloin automaattinen pullonvaihtaja, varo ettei sitten ole kahta tyhjää pulloa kun ulkona pakkanen paukkuu. ;)

mulla sillä automattivaihtajall a olis varmaan kaks tyhjää pulloa...
niin niin... mutta jos kaasun loppuessa jääkappi piippaisi niin ei tarvis siihen kylmään herätä... ja vois sen vaihtoreissun hypellä ennen mökin jäähtymista, se olis tämän "piippari herättäjän" idea

--- Lainaus päättyy ---
Siinä voit kääntää aina täydelle pullolle,kuin toinen tyhjä joten aina täysi pullo joka vaihdetaan päivällä ;) Ja ilmoittaa punaselella merkki valolla kumpi puoli tyhjä..Väärin sanottu merkki valo vaan siinä nupissa vaihtuu punainen väri..mikä puoli on tyhjä..Ja voi vielä kääntää vipua ja katsoa kumpi pullo tyhjä Thumb

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: sahurikake - 30.08.2014     kello on 18:21 ---laitetaas uusi aihe onko kukaan toteuttanut kaasun loppumisen  ilmaisinta ,  kun ainakin minulle sattuu sitä "päiväkaasua" eli loppuu tietysti aamuyöstä

--- Lainaus päättyy ---

Minä rakentelin tuollaisen, se hälyyttää kun Truman punainen häiriövalo syttyy, jokainen saa tehdä samanlaisen omalla vastuullaan.
Se ei tosin poista kaasupullon vaihtotarvetta, mutta hälyyttää, ennekuin tulee kylmä

mjo33400:
Laita pietzo-summeri lämmityksen hälytysledin rinnalle. Jos on Primus lämmitin niin lämmitin sammuu ensin ja sitten vasta jääkaappi. mjh48 olikin nopea.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 30.08.2014     kello on 19:02 ---Laita pietzo-summeri lämmityksen hälytysledin rinnalle. Jos on Primus lämmitin niin lämmitin sammuu ensin ja sitten vasta jääkaappi. mjh48 olikin nopea.

--- Lainaus päättyy ---
Miks virityksiä,kun vaalmiita ratkasuja on olemassa :o

ihaa:
Mutta Risto, ei kehata me joilla OIKEASTI ei ole ilmaisimesta mitään sanottavaa tarjota sitä pullonvaihtajaa, ei se ole ilmaisin, se on edelleen vain vaihtaja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View