Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Uuden ketjun avaamine Orgissa
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.08.2014 kello on 09:23 ---Mutta täytyy muistaa se että onhan se (ilmeisesti näin juuri on) mukavaa "nähdä" Aiheen Aloittaja" tekstin yläpuolelle MINÄ ITE. ;D
Ja onhan siellä sitten vielä se TOP 10 - lista. ;)
Aikoinaan tätä uusien aiheiden jatkuvaa esilletuontia ihmettelin ääneen niin siitä tuli porua ja pahasti koska "eihän täällä mitään muuta olisikaan kuin vanhoja ketjuja, hyvä vaan että uutta avataan." ehkä mieli alkaa muuttumaan nyt heilläkin jotka tuosta silloin mainitsivat.
--- Lainaus päättyy ---
Valvontapuolella ei ole koskaan oltu sitä mieltä, että ketjuja voi availla täysin vailla ajatusta.
Päinvastoin niitä saa yhdistellä olemassaoleviin ketjuihin lähes päivittäin. 88 kirjoitti tuossa yllä asiaa.
Toivottavasti top10 -lista tai aiheen aloittaja -merkintä eivät kannusta turhiin avauksiin.
MatsOnni:
Toisinaan tulee kiinnitettyä huomiota myös siihen, ettei täällä(kään) varsinaisesti keskustella. Kunhan lykätään irrallisia, muutaman sanan heittoja ketjuun kuin ketjuun. Tiedä sitten, mistä kertoo. Poikkeuksia toki onneksi löytyy!
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 29.08.2014 kello on 10:14 ---Toisinaan tulee kiinnitettyä huomiota myös siihen, ettei täällä(kään) varsinaisesti keskustella. Kunhan lykätään irrallisia, muutaman sanan heittoja ketjuun kuin ketjuun. Tiedä sitten, mistä kertoo.
--- Lainaus päättyy ---
Nykyajasta se kertoo, ainakin osin.
Lyhyehkö kommenttikin on mun mielestä ok, mutta siinäkin pitää olla jotain asiaa.
Vailla sisältöä olevat heitot antavat kirjoittajastaan huonon kuvan.
MatsOnni:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.08.2014 kello on 10:18 ---
Lyhyehkö kommenttikin on mun mielestä ok, mutta siinäkin pitää olla jotain asiaa.
--- Lainaus päättyy ---
Nimenomaan, ja kun asia lisäksi liittyy ketjuun niin ollaan ihan oikealla linjalla.
Enkä tarkoita etteikö keskustelu saisi rönsyillä, saa ja pitää, mutta oikeassa paikassa.
Jgahpir:
^
Kyllä kyllä. Ja tästä syystä on mainio homma että on tämä meidän oma Facebookki; Mitäs kaikkea tänään on tehty. Sieltä ei kukaan lue vanhoja juttuja, sinne mahtuu ja näyttää siltä että luvan kanssa. Hyvä ketju tarkoitukseensa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta