Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Uuden ketjun avaamine Orgissa

<< < (5/10) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: trapper - 29.08.2014     kello on 00:59 ---olen ite huomannut että pienessä promillessa tulee kirjoiteltua kaikennäköistä eri saitille ,oisko alkolukko ratkaisu asiaan

--- Lainaus päättyy ---
   Eikös korkkilukko ole parempi ! ;D

Alan:
Olisi, vaikkei sitäkään kaikki välttämättä tarvitse.

Ossi66:
Eiköhän hyvä ohje ole, ajattele vielä kerran ennen kuin painat lähetä nappia - minulla on jäänyt monta viestiä laittamatta kun on suonut asialle vielä yhden ajatuksen.

Esim. Polar ja lattialämmitys muodossa tahansa ei ole sellaisia asioita jotka kiinnostaa lukea ihan joka ketjussa joilla ei ole mitään tekemistä Polarin ja lattialämmityksen kanssa ;)

88k5:
^
Ihan hyvä ohje vastaamiseen.

Uuden ketjun avaamiseen pitäisi (minusta) olla "erityisen pätevä syy" - vähäisen asian voi (taas minusta) kirjoittaa ihan sen aiheen yhteyteen, vaikka OT, missä se tuli mieleen.. Pelkkien uusien topikkien kylväminen haiskahtaa vähän egolta (=minä), kiinnostumatta muiden ajatuksista.. ehkei olekaan asiassa ensimmäisenä..

ihaa:
Mutta täytyy muistaa se että onhan se (ilmeisesti näin juuri on) mukavaa "nähdä" Aiheen Aloittaja" tekstin yläpuolelle MINÄ ITE.  ;D

Ja onhan siellä sitten vielä se TOP 10 - lista.  ;)

Aikoinaan tätä uusien aiheiden jatkuvaa esilletuontia ihmettelin ääneen niin siitä tuli porua ja pahasti koska "eihän täällä mitään muuta olisikaan kuin vanhoja ketjuja, hyvä vaan että uutta avataan."  ehkä mieli alkaa muuttumaan nyt heilläkin jotka tuosta silloin mainitsivat. Mutta ei se haittaa, välillä harmittaa vaan kun olen joutunut ketjun aloittajaksi ja vielä hiekkalaatikossa.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View