rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Uuden ketjun avaamine Orgissa  (Luettu 8652 kertaa)

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:04
  • Epsoo
Vs: Uuden ketjun avaamine Orgissa!
« Vastaus #15 : 28.08.2014 kello on 22:19 »
Kommenttina tähän keskusteluun: "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:57
  • Kulkija
« Vastaus #16 : 28.08.2014 kello on 22:25 »
No okei en sitten sinua saanu kiinni.Mutta vielä minä teitit saan..
 Thumb

Tänään nautin ison tuopin vettä. Ajattelin leikata alkoholinkulutukses ta omassa putjetissa ja siirtää puolustusputjettiin .

---------------------

^

Välillä metsässä vaan huutelee porukkaa, joiden olisi pitänyt pysyä kaupungissa.  ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:33
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #17 : 28.08.2014 kello on 22:28 »
TD: Pökköä pesään ja päin uusia provoja ja pettymyksiä kera herneiden!!

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.05.2024 kello on 21:12
« Vastaus #18 : 29.08.2014 kello on 00:59 »
olen ite huomannut että pienessä promillessa tulee kirjoiteltua kaikennäköistä eri saitille ,oisko alkolukko ratkaisu asiaan

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
« Vastaus #19 : 29.08.2014 kello on 07:34 »
olen ite huomannut että pienessä promillessa tulee kirjoiteltua kaikennäköistä eri saitille ,oisko alkolukko ratkaisu asiaan
Joo..se olis Kyl hyvä..., tosin mulla on alkolukko jo Se et en muista salasanaa eri saiteille ????

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
« Vastaus #20 : 29.08.2014 kello on 07:46 »
   Eikös korkkilukko ole parempi ! ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Kulkija
« Vastaus #21 : 29.08.2014 kello on 07:56 »
Olisi, vaikkei sitäkään kaikki välttämättä tarvitse.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:22
« Vastaus #22 : 29.08.2014 kello on 09:01 »
Eiköhän hyvä ohje ole, ajattele vielä kerran ennen kuin painat lähetä nappia - minulla on jäänyt monta viestiä laittamatta kun on suonut asialle vielä yhden ajatuksen.

Esim. Polar ja lattialämmitys muodossa tahansa ei ole sellaisia asioita jotka kiinnostaa lukea ihan joka ketjussa joilla ei ole mitään tekemistä Polarin ja lattialämmityksen kanssa ;)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:36
« Vastaus #23 : 29.08.2014 kello on 09:16 »
^
Ihan hyvä ohje vastaamiseen.

Uuden ketjun avaamiseen pitäisi (minusta) olla "erityisen pätevä syy" - vähäisen asian voi (taas minusta) kirjoittaa ihan sen aiheen yhteyteen, vaikka OT, missä se tuli mieleen.. Pelkkien uusien topikkien kylväminen haiskahtaa vähän egolta (=minä), kiinnostumatta muiden ajatuksista.. ehkei olekaan asiassa ensimmäisenä..

• Vieras
  • Vs: Uuden ketjun avaamine Orgissa!
    « Vastaus #24 : 29.08.2014 kello on 09:23 »
    Mutta täytyy muistaa se että onhan se (ilmeisesti näin juuri on) mukavaa "nähdä" Aiheen Aloittaja" tekstin yläpuolelle MINÄ ITE.  ;D

Ja onhan siellä sitten vielä se TOP 10 - lista.  ;)

Aikoinaan tätä uusien aiheiden jatkuvaa esilletuontia ihmettelin ääneen niin siitä tuli porua ja pahasti koska "eihän täällä mitään muuta olisikaan kuin vanhoja ketjuja, hyvä vaan että uutta avataan."  ehkä mieli alkaa muuttumaan nyt heilläkin jotka tuosta silloin mainitsivat. Mutta ei se haittaa, välillä harmittaa vaan kun olen joutunut ketjun aloittajaksi ja vielä hiekkalaatikossa.  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #25 : 29.08.2014 kello on 09:28 »
    Mutta täytyy muistaa se että onhan se (ilmeisesti näin juuri on) mukavaa "nähdä" Aiheen Aloittaja" tekstin yläpuolelle MINÄ ITE.  ;D

Ja onhan siellä sitten vielä se TOP 10 - lista.  ;)

Aikoinaan tätä uusien aiheiden jatkuvaa esilletuontia ihmettelin ääneen niin siitä tuli porua ja pahasti koska "eihän täällä mitään muuta olisikaan kuin vanhoja ketjuja, hyvä vaan että uutta avataan."  ehkä mieli alkaa muuttumaan nyt heilläkin jotka tuosta silloin mainitsivat.

Valvontapuolella ei ole koskaan oltu sitä mieltä, että ketjuja voi availla täysin vailla ajatusta.

Päinvastoin niitä saa yhdistellä olemassaoleviin ketjuihin lähes päivittäin. 88 kirjoitti tuossa yllä asiaa.

Toivottavasti top10 -lista tai aiheen aloittaja -merkintä eivät kannusta turhiin avauksiin.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:34
    « Vastaus #26 : 29.08.2014 kello on 10:14 »
    Toisinaan tulee kiinnitettyä huomiota myös siihen, ettei täällä(kään) varsinaisesti keskustella. Kunhan lykätään irrallisia, muutaman sanan heittoja ketjuun kuin ketjuun. Tiedä sitten, mistä kertoo. Poikkeuksia toki onneksi löytyy!

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #27 : 29.08.2014 kello on 10:18 »
    Toisinaan tulee kiinnitettyä huomiota myös siihen, ettei täällä(kään) varsinaisesti keskustella. Kunhan lykätään irrallisia, muutaman sanan heittoja ketjuun kuin ketjuun. Tiedä sitten, mistä kertoo.

Nykyajasta se kertoo, ainakin osin.

Lyhyehkö kommenttikin on mun mielestä ok, mutta siinäkin pitää olla jotain asiaa.

Vailla sisältöä olevat heitot antavat kirjoittajastaan huonon kuvan.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:34
    « Vastaus #28 : 29.08.2014 kello on 10:24 »

Lyhyehkö kommenttikin on mun mielestä ok, mutta siinäkin pitää olla jotain asiaa.

Nimenomaan, ja kun asia lisäksi liittyy ketjuun niin ollaan ihan oikealla linjalla.

Enkä tarkoita etteikö keskustelu saisi rönsyillä, saa ja pitää, mutta oikeassa paikassa.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.11.2025 kello on 11:51
    • Hämeenperä
    « Vastaus #29 : 29.08.2014 kello on 10:34 »
    ^
    Kyllä kyllä. Ja tästä syystä on mainio homma että on tämä meidän oma Facebookki; Mitäs kaikkea tänään on tehty. Sieltä ei kukaan lue vanhoja juttuja, sinne mahtuu ja näyttää siltä että luvan kanssa. Hyvä ketju tarkoitukseensa.