rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Törmäysvideoita  (Luettu 3911 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:22
Vs: Tämmöstä tällä kertaa.
« Vastaus #15 : 29.08.2014 kello on 13:26 »
Olen nähnyt videon, jossa matkustajat olivat lantiovöissä. Edessä olevasta (30mm) pöytälevysta lähti kauniit päänmuotoiset palat...

Eli parempi olla käyttämättä turvavyötä olleskaan?

Meillä ei onneksi matkusta enää edes koira pelkässä lantiovyössä ;D

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:13.09.2025 kello on 12:54
Vs: Törmäysvideoita
« Vastaus #16 : 29.08.2014 kello on 14:28 »
No ei kyllä ole.
Koskaan en muuten ole matkustanut bussissa, jossa olis ollu turvavyöt joita käyttää.

Meillä linja-autokuski kävi yläasteella laittamassa turvavyöt jos ei ite laittanu.  :laugh: Lisäksi muistutus tuli joka kerta asiasta kun linkku lähti liikkeelle, mutta tämmöinen huolehtiminen on harvinaista. Itse käytän turvavyötä bussissa jos sellaiset on, koska olen siihen jo oppinut ja tottunut.  :) Yllättävän moni seuraa esimerkkiä kun yksi kehtaa laittaa.  Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 08:29
« Vastaus #17 : 29.08.2014 kello on 14:36 »
Yllättävän moni seuraa esimerkkiä kun yksi kehtaa laittaa.  Thumb
Ja yllättävän moni seuraa syrjäsilmällä kun toinen laittaa.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:49
« Vastaus #18 : 29.08.2014 kello on 23:33 »
Kyllä se lantiovyökin on kova sana linja-autossa, kun se kaatuu kyljelleen..
Yksi kuski loukkasi itsensä sairaalakuntoon, kun lähes kävelyvauhdilla bussi liukui ojaan. Kuskilla ei ollut turvavyötä, joten pudotus toiselle kyljelle oli ilmeisesti aika kova.

Itse käytän aina bussissa turvavyötä, jos sellainen on. Istumapaikan pyrin valitsemaan taka-akselin kohdalta. Samoin silloin, kun istuin bussin vasemmalla puolella etupenkillä, suosittelin matkustajia käyttämään turvavyötä.

Alaikäisistä alle 15 vuotiaiden turvavyön käytöstä vastaa kuljettaja, milloin lapsen vanhemmista kumpainenkaan ei ole matkassa.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:13.09.2025 kello on 12:54
« Vastaus #19 : 30.08.2014 kello on 00:04 »
Eksyi aavistuksen aiheesta. Tässä aiheellinen videon pätkä kun kärry perässä kolaroi ja kärryn perään rymäyttäminen. Tuossa golfin perässä olevassa kärryssä jokin suojasysteemi? Nopeus 50km/h ja kärryn massa 800kg

http://www.youtube.com/watch?v=hvRPBYhZoCc

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.05.2021 kello on 17:29
« Vastaus #20 : 30.08.2014 kello on 06:48 »
Aika loistava keksintö tuo suojalevy,toivottavasti yleistyy nopeasti  Thumb