Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tunnistatko itsessäsi DRD4-7R geenimuunnoksen!? :)
tsahkali:
Ai, sitäkö se vaan olikin, tekovika.... :(
Tuli eilenaamulla vastaan yx toinen muuntogeeninen. 48h oli mennyt kun pyörähti Haltilla. :o
"Masi":
Nuorempana niitä n.s. vaarallisia hommia, sitten yötä päivää läpi vuosien reissuhommia, nykysin vaan reissuja.
Mutta ei ole hyvä että moisen löysivät, sillä piaan joku viranomainen älyää sen ja hoitoon joudutaan koko konkkaronkka. Niin se on jo käynyt kaikkille hyväntahtoisille n.s kylähulluillekkin.
retkeilijä:
Taetaa löötyä tiältäe, oonhan naemisissa. Vuan onneks en tuon Kuarinan kanssa.
Turhan Höpöttäjä:
Minäkin olen kerran käynyt Rymättylässä, vai mikäsenytoli. ;)
kaarina:
Mitä merkillistä Retkeilijä, mikä vika se minussa on :) :) Muuta kuin se, että olen jo vankasti naimisissa, maanantaina tulee 30 vuotta täyteen ja kaikki yhden miehen kanssa :)
48h Haltille menopaluu on jo melko haipakkaa! Paitsi,jos onkin mennyt Norjan kautta eli aloittanut ja lopettanut sinne haltin takapuolelle. Norjastahan tuon reissun pystyy tekemään päiväretkenäkin!
Itsellä se on vasta suunnitelmissa, mutta tutut ovat sieltä kautta jo kahdesti käyneet huipulla. Asuntoautolla pääsee tosi pitkälle, joskin viimeinen silta minua kuvissa vähän hirvittää. Sen taidan itse kävellä yli, saa Hannu ajaa yksinään. Se on tätä naisen logiikkaa :)
KIva kun on muitakin geenimuunneltuja :)
t.Kaarina
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta