Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tunnistatko itsessäsi DRD4-7R geenimuunnoksen!? :)
Vaeltaja:
Toiset on luotuja kulkemaan
Toiset kulkevat luonnostaan
Yksi heistä lienen
Tämän syntymävian (lahjan) kanssa olen oppinut elämään. Siihen tepsii samanlainen lääke sopivati annosteltuna, kuin lapin hulluuteenkin.
Lääkkeenä on Ducaton päräyttäminen tulille, ja eikun menoks.
Lapin hulluuskin helpottaa kummasti jo Vuotson pohjoispuolelle mentäessä. Takaisin etelään tullessa voi esioireita saada jo napapiirin eteläpuolella.
Näillä eväillä mennään loppuun asti, kun jo näin pitkälle on elämässä tallattu.
Alan:
Tunnistan, itsessäni ja kavereissani.
Sen ehdoilla mennään. :o
seppoko:
Hyvä kun löytyi tuollainen tieteellinen selitys asialle.
Ennen sanottiin, että on mustalaisen verta tai on rokotettu gramofonineulalla :D ;D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 28.08.2014 kello on 18:19 ---48h Haltille menopaluu on jo melko haipakkaa! Paitsi,jos onkin mennyt Norjan kautta eli aloittanut ja lopettanut sinne haltin takapuolelle. Norjastahan tuon reissun pystyy tekemään päiväretkenäkin!
Itsellä se on vasta suunnitelmissa, mutta tutut ovat sieltä kautta jo kahdesti käyneet huipulla. Asuntoautolla pääsee tosi pitkälle, joskin viimeinen silta minua kuvissa vähän hirvittää. Sen taidan itse kävellä yli, saa Hannu ajaa yksinään. Se on tätä naisen logiikkaa :)
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta lähti Luontotalon parkkipaikalta ja siihen palasi.
Guolasjärveltä kun lähtee, voipi varata työpäivän verran aikaa. Mihin asti sitten pääsee matka-autolla, onkin toinen juttu...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta