Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

A-auto paloi oulussa

<< < (18/20) > >>

Dorotea:
Kyllä mulla tänä keväänä katsastusmies halusi nähdä sammuttimen ja siinä olevan tarkastusleiman.

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 14.04.2011     kello on 23:24 ---Kyllä mulla tänä keväänä katsastusmies halusi nähdä sammuttimen ja siinä olevan tarkastusleiman.

--- Lainaus päättyy ---
Näin meilläkin, sammutin katottiin mutta kaasupullokotelossa olleet kolmio ja pyöräkiilat sai olla rauhassa tänä vuonna.

88k5:
^^ ^

Mulla taisi olla yli-innokas kun tarkasti sisältä mm. hlölukema- ja ilmanvaihtotarran olemassaolon ja kaasupullokotelon tarrojen suomenkielisyyden  :o

Pekka:
Täähän se ongelma on näissä katsastusasemissa. Työn laatua ei valvo kukaan ja se ei ketään kiinnosta.
Kun vaan hylkäys prosentit on oikeissa rajoissa voi päästää läpi mitä romuja sattuu.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 14.04.2011     kello on 23:27 ---^^ ^

Mulla taisi olla yli-innokas kun tarkasti sisältä mm. hlölukema- ja ilmanvaihtotarran olemassaolon ja kaasupullokotelon tarrojen suomenkielisyyden  :o

--- Lainaus päättyy ---
Niin no...
Mullakin on se henkilömäärää osoittava tarra, mutta siihen ei ole merkitty mitään henkilömäärää.
Iilmanvaihtotarraki n pitäis olla. Lukee, jotta niitä aukkoja ei saa tukkia sieltä katosta. Paha niitä on tukkia, kun mulla niitä ei edes ole siellä katossa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View