Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Paikkamäärät
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.08.2014 kello on 13:13 ---Mulla on kantavuus 510 kiloa. Ei ole vaikeaa ylittää sitä 260 kilolla. :o
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 12.08.2014 kello on 13:30 ---Onko tuota Hymeriä punnitettu sun toimesta ?
--- Lainaus päättyy ---
Vastaamattomuudesta voinee ajatella vain sen että ei ole punnittu...todellis uus voinee olla aivan jotain muuta. ^-^
Adriassakin kantavuutta "on" 539 kg
Juu on ;D
Alan:
Oot kova poika kyselemään samoja asioita vuodesta toiseen. Käytä ihmeessä hakua.
Sulla on se hyvä puoli, että kantavuus tuskin loppuu kesken "harrastekäytössä".
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.08.2014 kello on 18:16 ---Oot kova poika kyselemään samoja asioita vuodesta toiseen. Käytä ihmeessä hakua.
Sulla on se hyvä puoli, että kantavuus tuskin loppuu kesken "harrastekäytössä".
--- Lainaus päättyy ---
Täällä jos kaikkiin kysymyksiin vastattaisiin tuolla tavoin niin aika köyhää olisi palstan anti joten, anteeksi jos satuin kysymään turhanpäiväisyyksiä . :-X
Kyllä se tuo kantavuus meinaa vaan loppua jo nyt vaikkei tuliaisiakaan tuoda kavereille. :)
Mutta ajatteleppa Alan tuota mun kysymystä...henkilö joka on ajatellut hankkivansa matkailuauton niin vastauksista päätellen saisi selvyyden millä merkillä on todellisen ja ilmoitetun painon välillä millainen ero.
Aina niistä vastauksista on hyötyä. ^-^
Alan:
Ei jätetäkään vastaamatta muihin kysymyksiin kuin täysin tarpeettomiin, joissa on kyse vain kysyjän aiemmin kysymän toistamisesta.
Mutta käy sinä vain vaa'alla joka tuunauksen jälkeen ja muista laskea kustannukset huolella. Minä hoidan sen reissauspuolen, murehtimatta epäolennaisuuksia.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.08.2014 kello on 18:26 ---Minä hoidan sen reissauspuolen, murehtimatta epäolennaisuuksia.
--- Lainaus päättyy ---
;D ;D ;D ei voi muuta
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta