Tekniikkakeskustelut > Projektit
Matkaaja Ducato -87 *Töllis*
Jakelfin:
Eikö näitä talvellaki voi tehdä? ;D Lattian elementit olis valmiina, vanerit pitää leikellä ja liimailla kiinni. Pannun käytin pöydällä ja sehän olikin mukavasti hapettunut. Kourallinen ruostetta irtosi ja vähän ylimääräsiä reikiä taisi löytyä, totesin että olkoot jonkun asiaa paremmin tuntevan homma katsoa tuleeko siitä kalua. Keittiön allas haluttaisi myös uusia, se sinapinkeltainen ei ole ihan se mun juttu, eli sellainen on myös hankinnassa. Sopii tyrkyttää jos nurkista löytyy joku ylimääräinen allas, katsotaan tuleeko siitä mitään, samoin vesihanan voisi modernisoida. Pikkusen ja hiljaa.. :)
nestori78:
Mulla paraikaa pyörii lämpöpuhallin projektivaunussa, viikonloppuna aattelin maton liimata. Ei kai talvi mitään haittaa, käy vaan rahapussin päälle lämmitys.
0d3_:
Kun rakentelu onnistuu niin altaan voi tehdä vaikka näin
Jakelfin:
Tuo on hieno ratkasu allaspulmaan, samanlaista oon miettiny, kunhan sopiva palju löytyy. Thumb
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Jakelfin - 17.12.2014 kello on 02:30 ---Tuo on hieno ratkasu allaspulmaan, samanlaista oon miettiny, kunhan sopiva palju löytyy. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Salaattikulho,
kaupan keittiötarvike osastolle siis matkasi vie.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta