Tekniikkakeskustelut > Projektit

Matkaaja Ducato -87 *Töllis*

<< < (26/36) > >>

Jakelfin:
Illan pimeydessä käpistelyä, hyvin näkyy tuossa valossa nuo pellit kuhmuilevan. Listoja räävin paikalleen ja kaasukotelon kannenki kokosin. Toinen nurkkalista jäi vielä nauhaa vaille, toinenkin puolimatkassa vasta menossa. Kiire tulee ku ruskaa pukkaa...

Jakelfin:
Niin joo niitä seinälistojen päätymuoveja, mistä löytyis tai millä nimellä ne edes kulkee?

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: Jakelfin -  4.09.2016     kello on 23:41 ---Niin joo niitä seinälistojen päätymuoveja, mistä löytyis tai millä nimellä ne edes kulkee?

--- Lainaus päättyy ---

Matkaajan omia ei saa muuta kuin isompia joita käytettiin vaunun keulassa.
Tarvikkeena saa ja pitäs löytö nimellä listan pääty ainakin silloin kun itse etsin.
Ainakin Täällä oli kun tilasin niitä isompia ja myös pari tarvike mallia testiksi.
http://www.korjaamot.fi/?page=korjaamo&id=7191

Tässä kuvat siitä Matkaajan isommasta listan päädystä

Varmaan löytyy muistakin caravan liikkeistä.
Löysin myöhemmin Viitamaa caravaanista Ostin kaikki Matkaajan isommat listanpäätyt pahan päivän varalle  ;D

Jakelfin:
Eipä tuo isompi yhtään hullummalta näytä, voi jopa oikeasti jotain suojatakkin. Kiitti vinkistä!

Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla

Jakelfin:
Toistaseksi on nesteet pysyny sisällä. Eihän siihen muka mistään löytyny uutta hanaa ja se entinen on kennon kyljessä laipalla kiinni. Leikkasin(revin) vivun irti, 2k epoksia reikä täyteen, letku poikki ja messinkinen hana väliin. Lämmönsäätö ei nyt ihan 10 pistettä toiminnasta saa, mutta kyllä kojelaudan vivusta vääntämällä jotain tapahtuu. Pitää palata siihen tarkemmin kun ehtii, edelleen pientä käpistelyä tekemättä, eikä oo reissuunkaan päästy ku köyhällä tarvii töissä kulkea eikä vapaat satu yksiin.

Tietääkö kukaan meneekö elikkä mahtuuko nuihin 1 koppasiin ducatoihin 16" renkaat?

Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View