Tekniikkakeskustelut > Projektit

Matkaaja Ducato -87 *Töllis*

<< < (23/36) > >>

Alan:
Saattaisi olla tuopin tänään ansainnut?  Thumb Thumb

Projektia seuranneena olisin sitä mieltä.

Camper:

--- Lainaus käyttäjältä: Jakelfin - 30.07.2016     kello on 01:36 ---Valaistus näyttää riittävältä.(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Mukava seurata tätä topiikkia ja hienolta näyttää sisustus Thumb

Jakelfin:
Kiitoksia, fiilis on kyllä hyvä vaikka auto ei mikään ruusu muutoin olekkaan, pääasia että viihtyy. Tuoppikin(pari) tuli otettua ja hiukan grillattukkin, aaasia kunnossa. Vielä on paljon naputeltavaa, mutta yksi iso etappi takana, eli auto on jälleen liikenteessä. Itse olen autolla koko aikana ajanut vain kotipihalla sen 20m matkan muutamaan kertaan. Auton hakumatkan ja viikkoja vielä jälkeenkin olin itse jalka paketissa. Oli hiukan epätodellinen olo kun rullasin pitkin maantietä, että nyt se liikkuu. :-o

Missähän muuten ne pyyhkijät taas olikaan...

Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla

Jakelfin:

Kävin ajeleen vähän huonompia teitä ja etittiin äänenlähteitä. Muutama ruuvi ja lisäkiinnike, hellauunin peltejä piti vähän käännellä, kaappeihin muutama kiinnike sekä huopapaloja strategisiin paikkoihin. Koko ilta meni tuossaki. Toivottavasti nyt olis taas vähemmän räminöitä.

Jakelfin:
Hiljenihän kummasti, vielä toki jotain räminöitä jäi, mutta tuskin niistä kokonaankaan eroon pääsee, eli vastamelua kehiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View