rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Illalla, saunan terassilla...  (Luettu 1078 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:40
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Illalla, saunan terassilla...
« : 6.08.2014 kello on 22:29 »
Radio mykistyi muutamaksi kymmeneksi sekunniksi.....  sitten musiikki valloitti tyynen veden pinnan, koko järven.  Kokeeksi laitoin radion kiinni ja vastarannalta kuului sama sävel.  Taitaa olla tuo Radio Suomi aika suosittu!

Muuten, tuo Arja, naapurin tyttö on eräs suosikkejani juuri melodisuutensa vuoksi.

Hywiä loppuhelteitä kaikille saunojille!

http://www.deezer.com/track/3609169

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 9.05.2024 kello on 16:14
  • Luonnonmaa, Naantali
Vs: Illalla, saunan terassilla...
« Vastaus #1 : 7.08.2014 kello on 00:02 »
Terve!

Radio Suomi soitaa tänäpäivänä juuri sitä musiikkia , mitä olis haluttu -60 luvulla kuunnella, muttei tullu juur muuta ko iltatuulen viesti >:(
Erona vaan se, että nyt lastenlapset kuuntelee papan kans ja sanoo , et täähän on kivaa Thumb Thumb Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:57
Vs: Illalla, saunan terassilla...
« Vastaus #2 : 7.08.2014 kello on 08:41 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:55
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Illalla, saunan terassilla...
« Vastaus #3 : 7.08.2014 kello on 08:49 »
Terve!

Radio Suomi soitaa tänäpäivänä juuri sitä musiikkia , mitä olis haluttu -60 luvulla kuunnella, muttei tullu juur muuta ko iltatuulen viesti >:(
Erona vaan se, että nyt lastenlapset kuuntelee papan kans ja sanoo , et täähän on kivaa Thumb Thumb Thumb

Nänhän se menee. Itse olen saanut kerättyä netistä -60 luvun musiikkia CD levyillä. Myös sota-ajan musiikki on kerättynä. Itse kuuntelen musiikkia vain kulkimessa. No ratiokone on auki jatkuvasti niin kotona kuin mökilläkin, Radio Suomi tietysti. Ei ole meikäläisen juttu kanavat radiossa ja TV:ssä joissa lällättävät mainoksia väliin.  :D
Se iltatuulen viesti oli yksi per***** kuuskyt luvulla aina listaa kuunnellessa.  ::)