Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Aisavaaka

<< < (2/5) > >>

Jushi69:
On kyllä yhtä hyödyllinen kun shamppanjavispilä.. Mulla on niitä 3... ;)
Teen kuten Kimi jos epäilyttää painot..Mutta joka jätkähän nyt hauisdynolla osaa vaaita painon jos epäilyttää.. :-*

ihaa:
Ehkä tuosta on hyötyä aloittelijalle joka ensimmäisten reissujen aikana ostaa tuliaisia ja muuta reissussa tarvittavaa jota itsekkin olen aina miettinyt että miten tuolla reissulla ollessaan vaunuilijat oikein vaunuaan pakkaavat, lie nyt niin että välillä on vesisäiliöt täynnä ja kotoa lähtiessä ne ovatkin olleet tyhjät..
Kyllä mulla varmaan jokin vaaka olisi aina mukana, miten tuon muuten tietäisi vai pysähdyttekö pysäkille muutaman kilsan jälkeen tavaroita siirtelemään ja etsimään sitä oikeaa aisapainoa.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 28.07.2014     kello on 21:42 ---On kyllä yhtä hyödyllinen kun shamppanjavispilä.. Mulla on niitä 3... ;)
Teen kuten Kimi jos epäilyttää painot..Mutta joka jätkähän nyt hauisdynolla osaa vaaita painon jos epäilyttää.. :-*

--- Lainaus päättyy ---
Just noin, kun jaksaa yhellä juuri nostaa nii o sopivasti  ;) ;) ;)

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.07.2014     kello on 21:44 ---lie nyt niin että välillä on vesisäiliöt täynnä ja kotoa lähtiessä ne ovatkin olleet tyhjät..

--- Lainaus päättyy ---

Onkohan kaikissa vaunuissa tuota huomioitu oikein? Iso raikasvesi akselin etupuolella ja harmaavesisäiliö akselin takapuolella => kotoa lähteissä aisapaino on kohillaan, mutta jo parin pv päästä jotain ihan muuta ;D

seppoko:
Oisko tuo https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/winterhoff-aisapy%C3%B6r%C3%A4 viisaampi laite??

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View