Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Aisavaaka
perhomies:
--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 29.07.2014 kello on 07:46 ---
(Nyt kun rupesin asiaa miettimään, muistin että kyseinen nokkapyörä lojuu edelleen varaston nurkassa. Jäi ylimääräiseksi kun luovuin vaunusta.)
--- Lainaus päättyy ---
Oisko tuo sitten myynnissä..... halavalla ?
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 29.07.2014 kello on 10:42 ---No itse asiassa talossa ei ole minkään sortin retkuletta tällä hetkellä lainkaan, mutta kyllä aikaisemmin tuolla as.autolla reissatessa näin oli tapanani toimia; kotona harmaat tyhjiksi, kirkkaat täysiksi ja menox. Tämä antoi myös sen puska-mahiksen leiriytyä jos niikseen tuli :-X
Moni ymmärtää teliksi sen että kärryssä on 4 rengasta, oli se itse akselirakenne oikeasti sitten mitä tahansa ??? Toinen voi olla todella kahdella akselilla, kiinteänä ja tällöin tuo nosto menee about juuri noin. Ja taas toisaalta tyhjä tälläinen kärry seisoksii usein nokkapyörä ilmassa. Ja se toinen (keinuteli?) on oikeasti 1-akselinen, joka siis keinuu kuin 1-akselinen vaikka siinä peräkkäiset pyörät onkin. Ja tämä siis ei myöskään seiso issekseen nokkapyörä ilmassa eikä siinä ole tuota nostopainon efektiä 8)
--- Lainaus päättyy ---
Aivan.. Kun itse en harrasta moista niin ei osaa ajatella toisenlaisia matkailu haluja.. Thumb
Ja joo tuo teli ja kaksiakselisuus on selvää..kuhan taas ilkikurisuuttani vetäsin lonkalta.. :-*
pamaus:
Minulla on käytössä tuollainen käsiaisavakaa.
Jos aisa nousee yhdellä kädellä ylös, painoa on aisalla liian vähän.
Jos aisa ei nouse kahdella kädellä ylös ilman verisuonen katkeiluja päästä, niin aisa painaa liian paljon.
Eli sellainen 40-60 kg sopiva.
Muumuupapa:
--- Lainaus käyttäjältä: perhomies - 30.07.2014 kello on 21:50 ---Oisko tuo sitten myynnissä..... halavalla ?
--- Lainaus päättyy ---
Joo, laitoin yksityisviestin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta