Tekniikkakeskustelut > Alde
Miksi kiertovesipumppu ei sammu?
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 19.07.2014 kello on 12:04 --- ;D Täytyy koittaa löytää maahantuoja joka suostuis vastaamaan,kun edellinen myyjä hyvitti solkusta liikaa ja teki konkan.Joten edelleen jatkuu epäonni noiden minulle kalustoa myyneiden kohdalla. ;D Solkun myyjä teki konkan ja tämän uuden takuuaika ei vielä ole ummessa ja myyjä teki konkan. :o
--- Lainaus päättyy ---
Ohjekirja käteen ja resetoi se lämmitin,menee tehdas asetuksille....
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 19.07.2014 kello on 12:04 --- ;D Täytyy koittaa löytää maahantuoja joka suostuis vastaamaan,kun edellinen myyjä hyvitti solkusta liikaa ja teki konkan.Joten edelleen jatkuu epäonni noiden minulle kalustoa myyneiden kohdalla. ;D Solkun myyjä teki konkan ja tämän uuden takuuaika ei vielä ole ummessa ja myyjä teki konkan. :o
--- Lainaus päättyy ---
kannattaa olla nopea, Cabbyn valmistajakin on velkasaneerauksessa, vaikkei Solkkua ottanutkaan vaihdossa.
tahko:
--- Lainaus päättyy ---
Alde huoltoliike riittänee, ei se Cabby lämmitintä ole valmistanut.
560FMK:
--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 19.07.2014 kello on 11:21 ---Kyllä se sammuu kun vähentää termostaatista lämpötila pyyntiä,mutta minusta sen ei pitäis käydä ollenkaan kun lämmitys ei ole päällä.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa tekee mun Dethleffssi. Ei oo kokemusta Aldesta kuin muutamalta lämmitysyöltä, mutta haittaako tuo mitään jos noin toimii. Termostaatilta lämpöpyyntö pois vaan. Tosin talvisaikaan suotta pyörii pumppu jos pitää virrassa mutta ei lämmössä.
akiville:
-a-
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta