Tekniikkakeskustelut > Ilmanvaihto
Sääsket autossa
Jgahpir:
Hyttynen suunnistaa hiilidioksidin ja lämmön perusteella, joten tärkeimmät verkotettavat on ilman poistumistiet. Itikat tunkee sisälle myös päiväsaikaan tuuletettaessa, piilottelevat valoisalla ja käyvät kimppuun yön hiljaisina hetkinä. Kannattaa pitää verkot päivälläkin, vaikkei hyttysistä olisikaan silloin vaivaa.
Pertti K:
Päivää palstalle.
Meillä ainakin pukkaa hyttyset Hiivattiin (auton) lämmityslaitteen kautta jos ei muista laittaa sisäkierrolle yöksi. Jos on raitisilmansuodatin, silloinhan tuo ei ole todennäköinen reitti.
Moppc:
--- Lainaus käyttäjältä: Opa - 16.07.2014 kello on 15:57 ---Kysymys on ihan liian vaikea minulle, mutta ratkaisuksi tarjoan https://www.toknet.fi/retkeilyvarusteet/raid-sahkoinen-hyttyskarkotin-hyttystyynytayttopakkaus-10-kpl/4008193107014/dp?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=dynaaminen&gclid=CL2CwMnwyb8CFWSzcgodohMA0A
Itse en uskonut tehoon, ennen kuin kokeilin "väkisin". Nyt käytän tuota tarvittaessa autossa, veneessä ja kotona.
--- Lainaus päättyy ---
Usean vuoden käytön pohjalta uskallan sanoa, että tämä toimii! Thumb
olalaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Moppc - 21.07.2014 kello on 15:37 ---Usean vuoden käytön pohjalta uskallan sanoa, että tämä toimii! Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän se toimii ei ole hyttysiä mutta hirveä päänsärky!!! ainakin minulla joten en voi käytää Thumbd
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Moppc - 21.07.2014 kello on 15:37 ---Usean vuoden käytön pohjalta uskallan sanoa, että tämä toimii! Thumb
--- Lainaus päättyy ---
On ollut käytössä vanhempi malli jo vuosia ja myös tämä uusi nyt ja toimii.
Mutta että retkeilyväline kategoriassa myydään haiskahtaa huijaukselta, sillä monellako retkeilijällä on mukana 240 volttinen pistorasia. Eli hyvä vehje jos matkailee leirintä-alueilla, mutta esimerkiksi lapissa kalastusreissulla ei mitään virkaa.
Mistä löytyisi se paristo versio, se olisi näille ei leirintä-alue matkaiilua harrastaville oikea malli ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta