Tekniikkakeskustelut > Ilmanvaihto
Sääsket autossa
Karrppa:
Tuossapa sattui niin että iv-kone hajosi kotoa ukonilmalla ja eikun Adriaan kotipihalle yöksi. Siinä viriteltiin pedit koko perheille ja eikun unta kaaliin..
Eihän sitä pitkään kestänyt kun emännän kans alettiin sääskijahtiin. Pitkin yötä niitä tapettiin mutta lisäähän niitä jostain tuli. Sillo otti pattiin.
Kysymys kuuluukin mitä paikkoja kannattaa tiheällä sääskiverkolla käydä läpi jotta nuo pirulaiset pysyisivät ulkopuolella? Kattoluukuissa olevat verkot kun pitävät ehkä oravat ja sitä isommat eläimet ulkopuolella.
Opa:
--- Lainaus käyttäjältä: Karrppa - 16.07.2014 kello on 15:21 ---
Kysymys kuuluukin mitä paikkoja kannattaa tiheällä sääskiverkolla käydä läpi jotta nuo pirulaiset pysyisivät ulkopuolella?
--- Lainaus päättyy ---
Kysymys on ihan liian vaikea minulle, mutta ratkaisuksi tarjoan https://www.toknet.fi/retkeilyvarusteet/raid-sahkoinen-hyttyskarkotin-hyttystyynytayttopakkaus-10-kpl/4008193107014/dp?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=dynaaminen&gclid=CL2CwMnwyb8CFWSzcgodohMA0A
Itse en uskonut tehoon, ennen kuin kokeilin "väkisin". Nyt käytän tuota tarvittaessa autossa, veneessä ja kotona.
Karrppa:
--- Lainaus käyttäjältä: Opa - 16.07.2014 kello on 15:57 ---Kysymys on ihan liian vaikea minulle, mutta ratkaisuksi tarjoan https://www.toknet.fi/retkeilyvarusteet/raid-sahkoinen-hyttyskarkotin-hyttystyynytayttopakkaus-10-kpl/4008193107014/dp?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=dynaaminen&gclid=CL2CwMnwyb8CFWSzcgodohMA0A
Itse en uskonut tehoon, ennen kuin kokeilin "väkisin". Nyt käytän tuota tarvittaessa autossa, veneessä ja kotona.
--- Lainaus päättyy ---
Tuollasta mutta 12v versiota mietin itsekkin mutta kun on pari pientä tenavaa niin uskaltaako tuollasta käyttää, mikäli nuita nyt enää mistään saakaan? Täytynee kokeilla vaihtaa ilmanvaihto räppänöihin ja kattoluukkuun ainakin tiheämmät verkot tilalle. Omnivent luukut niin näyttäis olevan tuuletusreijjät sääskille sopivia tulopaikkoja.
Saa siirtää topicin mikäli tämä ei ole oikea paikka tälle keskustelulle.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Opa - 16.07.2014 kello on 15:57 ---Kysymys on ihan liian vaikea minulle, mutta ratkaisuksi tarjoan https://www.toknet.fi/retkeilyvarusteet/raid-sahkoinen-hyttyskarkotin-hyttystyynytayttopakkaus-10-kpl/4008193107014/dp?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=dynaaminen&gclid=CL2CwMnwyb8CFWSzcgodohMA0A
--- Lainaus päättyy ---
Suosittelen ! Thumb
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Karrppa - 16.07.2014 kello on 16:05 ---Tuollasta mutta 12v versiota mietin itsekkin mutta kun on pari pientä tenavaa niin uskaltaako tuollasta käyttää, mikäli nuita nyt enää mistään saakaan? Täytynee kokeilla vaihtaa ilmanvaihto räppänöihin ja kattoluukkuun ainakin tiheämmät verkot tilalle. Omnivent luukut niin näyttäis olevan tuuletusreijjät sääskille sopivia tulopaikkoja.
Saa siirtää topicin mikäli tämä ei ole oikea paikka tälle keskustelulle.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä meillä ainakin käytettiin vaikka muksut oli pieniä. Ei pitäis olla mitään haittaa..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta