Minulla Adriassa samanlainen ja polttimon saa vaihdettua auton sisäpuolelta, valaisin jonkin kaapin kohdalla .
Sivuja: [1] Siirry alas
Minulla Adriassa samanlainen ja polttimon saa vaihdettua auton sisäpuolelta, valaisin jonkin kaapin kohdalla .
Pitäisi lähteä varovasti pienellä ruuvi meisselillä kampeamalla tuo valkoinen suojus ja tämän jälkeen kaksi ruuvia irti niin lähtee viimeinenkin osa pois ja tämän jälkeen voikin vaihtaa polttimon.
Katoppa ennenkuin rikot mitään niin kaapin sisälle
Pitäisi lähteä varovasti pienellä ruuvi meisselillä kampeamalla tuo valkoinen suojus ja tämän jälkeen kaksi ruuvia irti niin lähtee viimeinenkin osa pois ja tämän jälkeen voikin vaihtaa polttimon.Vahvistan tämän, paitsi että ruuveja on 4 kpl. Miten saada tällainen valaisin auki polttimon vaihtoa varten? Kyljessä näyttäisi olevan pienet kynnet, mutta ne eivät painu sisään ainakaan normaalilla voimalla. Sisäkautta vaihdetaan minun Adriassa, eikä tarvi mitään työkaluja. Älä riko sitä kupua, se on ruuveilla kiinni sisäpuolelta. Samanlainen valaisin minunkin Adriassa. Sisäpuolelta ei pääse käsiksi. Tulee vain johto seinän läpi.
Näitä on siis ainakin kahdenlaisia käytössä. Samanlainen valaisin minunkin Adriassa. Sisäpuolelta ei pääse käsiksi. Tulee vain johto seinän läpi.Näin menee meidänkin Adriassa. Ulkokautta vain. Lähetetty minun HT20 laitteesta Tapatalkilla No, sehän irtosi ohjeiden mukaisesti varovaisesti kampeamalla valkoisen osan reunasta, jonka jälkeen suojan alta paljastui 4 ruuvia. Polttimona siellä oli 10w halogen (G4), jonka korvasin led-polttimolla. 1,5w ja valoteho oli likimain sama. (https://www.biltema.fi/rakentaminen/valaisimet-ja-lamput/lamput-ja-polttimot/led-lamput/nastakantaiset-lamput/led-lamppu-g4-himmennettava-2000040474)
Toivottavasti kestää myös silloin kun on akussa lataus päällä, datasheetin mukaan 12V jännitteenkesto. Kaverilla ei kestänyt 12V merkinnällä olleet auton käydessä, ei kylläkään noita Bilteman ledejä.
Kestää ainakin verkkovirtalataukse n ja Adrian ulkovalo ei pala moottorin käydessä, se on estetty jollain kytkennällä. Ja jos ei kestä, niin siirrytään ClasOhlssonin vastaaviin, niistä on pitkä kokemus sisävaloissa.
Hyvä tietää, pitäisi Rimoriinkin vaihtaa ledejä halogeenien tilalle.
Sivuja: [1] Siirry ylös
|