Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vaunun myymisestä (jupinaa)

<< < (8/9) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.07.2014     kello on 10:12 ---Olikohan se Best - Caravanin lehdessä jossa nyt saisi matkailuauton tai vaunun rahoitukseen 0%:n koron, tuossa jos oikein muistan niin kokonaiskulut taisi nousta 1.9 %:n joka on vieläkin pankkilainaa edullisempi.

--- Lainaus päättyy ---
No kun menee muovikassi mukana ostoksille (omaa tai lainattua pankista) tuo ostohinta on yleensä eri kuin ostaa lappuhinnalla pätkällä.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.07.2014     kello on 12:30 ---No kun menee muovikassi mukana ostoksille (omaa tai lainattua pankista) tuo ostohinta on yleensä eri kuin ostaa lappuhinnalla pätkällä.

--- Lainaus päättyy ---
Onko...?
Minusta näin oli ennen. Nyt kun olen kysynyt käteiskaupan hintaa uudesta, niin ei hinta ole muuttunut miksikään.
Kyllä se liike saa sen rahansa heti. Eri asia millä tavalla itse sen rahan raapii kokoon. Harvoin liike kuitenkaan toimii itse rahoittajana, vaan käyttää välittäjää.

K.E.V:
Kyllä se rahoitus teettää oman vaivansa. Olen todennut ja muutamilta tutuilta kauppiailta saanut tietää että riihikuiva on riihikuivaa.
Lisäksi riihikuivalla voi ostaa vaikka yksityiseltä.
Otetaan nyt sellainenkin seikka että kauppias voi joutua lunastamaan sen haitarilla ostetun takaisin kun haitari katkeaa.
Tietenkin rahoittajasta ja sopimuksista riippuen.

Vielä tänäkin päivänä

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.07.2014     kello on 20:54 ---Kyllä se rahoitus teettää oman vaivansa. Olen todennut ja muutamilta tutuilta kauppiailta saanut tietää että riihikuiva on riihikuivaa.
Lisäksi riihikuivalla voi ostaa vaikka yksityiseltä.
Otetaan nyt sellainenkin seikka että kauppias voi joutua lunastamaan sen haitarilla ostetun takaisin kun haitari katkeaa.
Tietenkin rahoittajasta ja sopimuksista riippuen.

Vielä tänäkin päivänä

--- Lainaus päättyy ---
Mutta,harvemmalla yksityisellä on myydä uutta..

K.E.V:
Ei mikään ole uus kuin kaupassa nimen paperiin laittaessa. Se on käytetty ekalla käytöllä, vähän kuin sunkin poikuus lähti kauan sitten :P
Aikoinaan Kruunuradio ilmoitti laitteita Hi-Fi lehden takaosassa.
Siinä luki kaikki kuuntelevat käytettyjä stereoita , mieti sitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View