Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vaunun myymisestä (jupinaa)

(1/9) > >>

oh5yw:
En voi heittää ensimmäistä kiveä, koska olen  itsekin syyllistynyt samaan, mutta nyt se sattui omalle kohdalle....

Olen siis myymässä vanhaa vaunuani. Netissä ilmoitus ja yhteydenottojakin on tullut useita. Kaikki ovat luvanneet tulla katsomaan esim. seuraavana päivänä ja soittavat kuitenkin ennen lähtöä, ettei vaunua olekin jo myyty...

Niitä soittoja tässä on odoteltu mointa päivää, kauemmas ei voi oikein lähteä, jos vaikka ostajaia tulee jonoksi asti....mutta ei kuulu soittoja.

Jos vaikka on löydettykin jo toinen vaunu tai kauppa ei kiinostakaan, voisi myyjälle kuitenkin ilmoittaa vaikka tekstiviestillä, ettei turhaan odotella...

jo helpotti....

HiTec:
Jotain sovitaan, se pidetään ja jos soittaja lipsuu, niin pas2 sitä itsekään tarttee sopparista kiinni pitää. Tosiostaja soittaa hyvissä ajoin ja varmistaa että olet paikalla, niistä muista satunnaisista renkaanpotkijoista ei niin väliä Thumb

Näin olen itsekin aina toiminut, enkä varaa mitään kellekään ellei raha ensin liiku. Sen verran monta oharia sitä on itsellekin vuosien varrella tehty että enää ei jaksa. Ostaja tulee jos tulee, kunhan sen verran katsoo että jos on sopinut päivän X ja ennakkosoitto esim. 1h ennen, niin on sitten sen max. 1h päässä kotoa tuon päivän. Toki päiväkin sitten sen mukaan sovittu ettei itsellä ole tuolloin menoja tiedossa muutenkaan 8)

Alan:
Enemmän lupailijoita oli moottoripyörän ostajissa kuin vaunun. Autoa (nelivuotiasta Golfia) myydessäni pari jobbaria häiritsi, mutta sen jälkeen kaikki asialinjalla.

Muut autot olen myynyt romuina halvalla ja ovat menneet heti.

Vaununostajaehdokka issa kyllä oli monenlaista hiihtäjää, osalle ei olisi edes pitänyt myydä. Hyvä vaan karavaanariharrasta jille, että on niitä suurtapahtumia, joissa vaunu on melkein pakollinen. Osallistujille uppoaa ainakin vanhoja ja isoja vaunuja.

Palkoille pääsee itsemyyjä silti, kannattaa kestää häiriöt...

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.07.2014     kello on 20:26 ---Palkoille pääsee itsemyyjä silti, kannattaa kestää häiriöt...

--- Lainaus päättyy ---

Ja ihan omasta kokemuksesta, en ole täysin varma kannattaako sittenkään. Meinaan sitä kaupan jälkeistä jälkipyykkiä voi tulla jonkun verran jos myyt väärälle, milloin on mikäkin kaupan kohteessa viturallaan, ostaja ei osaa käyttää jotain vermettä joka selviäisi jos vaivautuisi lukemaan mukana tulleen käyttäjän ohjekirjan tai pahimmillaan uhkaillaan raastuvalla jos et suostu kaupan purkuun tms. paskaa :-X

Alan:
Riski kannattaa ottaa, kohdalle ei ole itellä sattunut. Paskaa nimenomaan, kamppeilla on perävalotakuu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View