Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaunun myymisestä (jupinaa)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 13.07.2014 kello on 18:15 ---Ei,ne tuo vanhan polarin vaihtoon tohon meitin vehkeeseen ja me annetaan toi vaihdossa uuteen,joko nyt?
--- Lainaus päättyy ---
Ota sinä vanha vaihdossa ja myy se ite pois. Mee sitten rahan kanssa liikkeeseen, niin olet kuningas. Thumb
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.07.2014 kello on 19:16 ---Ota sinä vanha vaihdossa ja myy se ite pois. Mee sitten rahan kanssa liikkeeseen, niin olet kuningas. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Ei se nykyaikana noin mene. Ostin jonkin aikaa sitten kotin pari nahkasohvaa ja nojatuolin. Olisin halunut maksaa käteisellä mutta, kauppias pakkomyi jonkun luottokortin ja laski hintaa ennestään. Saavat ilmeisesti hyvän provikan kun järjestävät rahoituksen.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 13.07.2014 kello on 18:48 ---Vanhan vaihdossa vanhaan ja sitten vielä vanhan vaihto uuteen?
--- Lainaus päättyy ---
Ei vaan me annetaan toi vaunu vaihdossa uuteen,niin saan jotain sentään vaihdossa ja entinen naapuri tuo sitten oman vaunun vaihdossa tohon meidän vaunuun ;) :D Ei se voi olla noin vaikeata ymmärtää...
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.07.2014 kello on 19:16 ---Ota sinä vanha vaihdossa ja myy se ite pois. Mee sitten rahan kanssa liikkeeseen, niin olet kuningas. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
2004 polari uuteen,niin eihän siitä saa mitään!
Alan:
Meinaat Tiplomaatti siis, että liike hyvittää paremmin kuin mitä saisit vaunusta sen itse myyden.
Enkä tarkoittanut vanhaa Polaria vaihtoon vieden vaan itse myyden, jos naapurista ei siihen ole. Liike ottaa katetta jokaisesta kaupasta, ei se muuten pystyssä pysy.
Itellä aika toisenlainen käsitys asiasta, mutta sehän pitää tehdä niinkuin itestä hyvältä tuntuu. Minä käytän vähät ylimääräiset rahani muuhun, kuten reissaamiseen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta