Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Oli: Nalle vaunulla Norjaan!
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 11.07.2014 kello on 13:11 ---Hyvä ihminen, lue uudelleen. Ei kukaan ole väittänyt että pöndellä huonompia ollaan. Jos aatoksella uudelleen. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
Taitaa Hesas olla tänä päivän enempi pöndelt tulleita kuin alkuasukkaita (Hesalaisia) ;) ;)
MatsOnni:
Kuvaako tämä ketju jotenkin palstan tilannetta? Otsikko on lupaava, mutta sisällössä Norja tietoutta tai ylipäätään Norjaa koskevaa aivan minimaalinen määrä.
Anteeksi kaiken aikaa, mutta pakko oli!
Alan:
Minun mielestä ei kuvaa palstan tilannetta. Matkoja on monenlaisia, joten niin on niistä kertovia ketjujakin.
Kyllä tuolta selviää, että Tiplomaatti on käynyt reissussa. Olisi sitä mielellään itekin lukenut, että miten reissu kulki ja mitä nähtiin. Mutta ei sitä kukaan muu voi tehdä aloittajan puolesta.
sipu:
Toi otsikko vois olla
Kaiken laista Norjan ja Helsingin välistä.... höpinää ;D
jatkakaa ei minua haittaa :)
MatsOnni:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 11.07.2014 kello on 13:36 ---Minun mielestä ei kuvaa palstan tilannetta. Matkoja on monenlaisia, joten niin on niistä kertovia ketjujakin.
Kyllä tuolta selviää, että Tiplomaatti on käynyt reissussa. Olisi sitä mielellään itekin lukenut, että miten reissu kulki ja mitä nähtiin. Mutta ei sitä kukaan muu voi tehdä aloittajan puolesta.
--- Lainaus päättyy ---
Totta, jokainen reissu oman näköisensä, jopa ihan ite tehtynä. Mutta kun naivi kuvitelmani on, että reissukertomus sisältäisi jotakin, ihan vaan jotakin pientä otsikon mukaista infoa.
Tai no, sisältäähän tämäkin sen infon että Nalle-vaunu kävi Norjassa. Että aiheettomasti marisen.....taas.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta