Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Oli: Nalle vaunulla Norjaan!

<< < (4/7) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 11.07.2014     kello on 08:03 ---Eikös susiraja ole kehä III tai ehkäpä kehä I , loppu pöndeä  ;D

--- Lainaus päättyy ---
   Kyllä täällä"ylempänäkin" asuu muita kuin "alkuasukkaita",sorry! >:(

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 11.07.2014     kello on 12:56 ---   Kyllä täällä"ylempänäkin" asuu muita kuin "alkuasukkaita",sorry! >:(

--- Lainaus päättyy ---

Joo, minä olen alkuasukas ja olen siitä ylpeä.  Thumb

Susirajan sisäpuolella on eläminen ja asuminen kallista. No, palkatkin pitää olla suhteessa. Sitten ihmetellään miksi vienti ei vedä. Ei vedä, kun jostakin ihmeen syystä firmat änkee sinne ja tuotteet on kalliita.  >:(

...Tais nuljahtaa pois aiheesta.  ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 11.07.2014     kello on 13:04 ---...Tais nuljahtaa pois aiheesta.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Jo aikaa sitten, joten jatkakaa pois vaan. Kunhan ette muissa matka- tai tekniikkaketjuissa.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 11.07.2014     kello on 12:56 ---   Kyllä täällä"ylempänäkin" asuu muita kuin "alkuasukkaita",sorry! >:(

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä ihminen, lue uudelleen. Ei kukaan ole väittänyt että pöndellä huonompia ollaan. Jos aatoksella uudelleen. ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 11.07.2014     kello on 13:10 ---Jo aikaa sitten, joten jatkakaa pois vaan. Kunhan ette muissa matka- tai tekniikkaketjuissa.

--- Lainaus päättyy ---
Mä olisin siivonnut jo aikoja sitten, en viitsinyt kun tsoukkeja enemmän kuin aihetta. Mutta kokeilpaakas muualla  :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View