Tekniikkakeskustelut > Primus

Miten ilmaan vanhan matkaaja primus kiertovesijärjestelmän?

<< < (2/7) > >>

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: jassumo - 10.07.2014     kello on 19:00 ---mistä löytyy ilmausrruvi primus 2450 pannusta tai jostain linjalta?

--- Lainaus päättyy ---
pannulla ei oo ilma ruuvia koska siinä on toi ilmaus letku mikä menee paisunta säiliöön, mun matkaajas ei oo yhtään ilmaruuvia. jos ei nestettä lisäämällä ja pumppua pyörittämällä ilmaudu niin sähköpatruunaan saattaa jäädä ilma lukko, sen voi ilmata löysyttämällä klemmaria ja pikku meisselillä raottaa kumi letkua jott tulee nestettä..
onko sulla lämminvesi varaaja?

mjo33400:
Aivan, tuohan olikin 2450:nen. Tuollaisen pumpun asennuksen jälkeen kannattaa odottaa hieman ja sitten vasta kierto päälle.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 10.07.2014     kello on 19:27 ---pannulla ei oo ilma ruuvia koska siinä on toi ilmaus letku mikä menee paisunta säiliöön, mun matkaajas ei oo yhtään ilmaruuvia. jos ei nestettä lisäämällä ja pumppua pyörittämällä ilmaudu niin sähköpatruunaan saattaa jäädä ilma lukko, sen voi ilmata löysyttämällä klemmaria ja pikku meisselillä raottaa kumi letkua jott tulee nestettä..
onko sulla lämminvesi varaaja?

--- Lainaus päättyy ---

Onko sinulla kuitenkin Primus pannu? Niissä on kaikissa ilmausruuvi tai letku paisuntasäiliöön, jos ei itse ole viritellyt. ;)

jassumo:
pannu on 2450
hassua tässä on se ensimmäinen käytetty primuksen kierovesipumppu toimi ja kierätys ok.mutta oli kovaääninen,vaihdoin tämä toiseen hiljaiseen, mutta tässä käytetyssä  primus pumpussa  on  vielä ongelma miten saan veden kierron käyntiin,.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: jassumo - 10.07.2014     kello on 20:31 ---pannu on 2450
hassua tässä on se ensimmäinen käytetty primuksen kierovesipumppu toimi ja kierätys ok.mutta oli kovaääninen,vaihdoin tämä toiseen hiljaiseen, mutta tässä käytetyssä  primus pumpussa  on  vielä ongelma miten saan veden kierron käyntiin,.

--- Lainaus päättyy ---
eihä se oo liian hiljanen  ;D ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View