Tekniikkakeskustelut > Primus

Miten ilmaan vanhan matkaaja primus kiertovesijärjestelmän?

(1/7) > >>

jassumo:
Miten ilmaan vanhan matkaaja kierovesijärjestelm än?
Vaihdoin akselipumpun primuksen magneettimoottorill aa olevaan kiertovesi pumpuun.
nyt vesi ei lähde kiertämääm millään,olen ravistellut vaunua aisasta perä maatavasten mutta ei.
Käytetty Primus Kierovesi pumpusta kuuluu pienen pieni hurina,onko pumpu asennettu oikein?
-tai voiko pumpunpesä olla kulunut,esim huonoilla nesteillä?

Rölli:
  piät huolta ett paisunta-astiass riittää nestettä ja ei muuta ku paat pumpun pyöriin, ainaki mun matkaaja 460 vm 86 ilmautuu tosi nätisti..
jos lämminvesi varaaja ni kannattaa panna vuoroin kierto hana kiinni ja ssitt ku hana -auki ni tukkia pihdeillä varaajan kierto jott saa paineen riittään ilmautumistavarten

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jassumo - 10.07.2014     kello on 15:54 ---Miten ilmaan vanhan matkaaja kierovesijärjestelm än?
Vaihdoin akselipumpun primuksen magneettimoottorill aa olevaan kiertovesi pumpuun.
nyt vesi ei lähde kiertämääm millään,olen ravistellut vaunua aisasta perä maatavasten mutta ei.
Käytetty Primus Kierovesi pumpusta kuuluu pienen pieni hurina,onko pumpu asennettu oikein?
-tai voiko pumpunpesä olla kulunut,esim huonoilla nesteillä?

--- Lainaus päättyy ---

Muistitko aukaista ilamusruuvin, että pannusta lähtee ilmat pois ennenkuin laitoit kierron päälle?

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 10.07.2014     kello on 18:43 ---Muistitko aukaista ilamusruuvin, että pannusta lähtee ilmat pois ennenkuin laitoit kierron päälle?

--- Lainaus päättyy ---
tosa vanhassahan on jatkuva kierto paisuntasäiliöön kuten kuvassa näkyy..

jassumo:
mistä löytyy ilmausrruvi primus 2450 pannusta tai jostain linjalta?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View