Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi
Onko kulkimen ilmastoinnista mitään hyötyä ?
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 2.06.2015 kello on 14:54 ---On hyötyä ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
Juu on, sivuilla yksi ja kaksi oikein kuvien kera, (auto yli hellerajan) suorassa auringonpaisteessa ennen ja jälkeen ilmastointilaitteen päälle kytkemistä. Jokainen voi sen niistä kuvista sitten todeta tarvitseeko sitä vai ei.
"Masi":
Meneppäs Ihaa ulos ja laita se ilmastointi päälle ilman että töpseli on seinässä ja auto sammuksissa.
Toimiiko ?
Jos toimii niin pitää mennä ostamaan se laite, mutta jos ei toimi niin jatketaan samaan malliin eli ei palella eikä toisaalta hikoillakkaan. ;)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 3.06.2015 kello on 12:54 ---Meneppäs Ihaa ulos ja laita se ilmastointi päälle ilman että töpseli on seinässä ja auto sammuksissa.
Toimiiko ?
--- Lainaus päättyy ---
Juu ei toimi mutta siinä kuvien yhteydessä kyllä mainitsin syyn miksi me käytetään alueita joissa on sähköä tarjolla. Ei meistä ole tullut näiden 8 kauden aikana niin harjaantuneita karavaanareita jotta kuumalla ilmalla jäätäisiin jonnekin missä ei sähköä ole tarjolla, tai no on muutaman kerran kun ei ole sähköpaikkoja ollut saatavilla mutta tuskanhiki se minulle tuolloin on noussut. ;D
K.E.V:
Bavaria: Et ole sisäistänyt jotta jotkut viettää aikansa kulkimessa sisällä. Itse en ole tänäänkään aamun jälkeen kuin pyörähtänyt vaunussa. Mukavempaa ulkona, en meidän kausipaikka-alueella ole huomannut montaa kylmäkonetta parinsadan seasta. Yhdellä oli mutta kun vaunua vaihtoi niin jätti pois.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 3.06.2015 kello on 13:53 ---Bavaria: Et ole sisäistänyt jotta jotkut viettää aikansa kulkimessa sisällä. Itse en ole tänäänkään aamun jälkeen kuin pyörähtänyt vaunussa. Mukavempaa ulkona, en meidän kausipaikka-alueella ole huomannut montaa kylmäkonetta parinsadan seasta. Yhdellä ole mutta kun vaunua vaihtoi niin jätti pois.
--- Lainaus päättyy ---
Ai, minä luulin että ne muutkin matkailee, istuskelee ulkona, käy kylillä katselemassa paikallisia, mutta ne istuukin pakkaskone päällä verhot kiinni ettei vaan muut näe että kuka se on.
No tulee sitä joskus itsekkin harrastettua sitä sisällä istumista kun vettä vihmoo vaaka suoraan, mutta minun matkamökissä on lämmitin niitä tilanteita varten, ei siihen enää kylmää. Ehkä grokin jos on termostaatti unohtunut kovin isolle lukemalle. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta