Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi
Onko kulkimen ilmastoinnista mitään hyötyä ?
smy:
Ilmastointiongelma hoidettu ;D
Helle vaihtui ukkossateeksi ja lämpö laski alle 20:n
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 17.07.2018 kello on 20:49 ---Jaa, koiran takiako jäähdytys on hankittu? Monellako koiraeläimellä on luonnossa jäähdytys?
--- Lainaus päättyy ---
Mitä väliä sillä on minkä takia joku ilmastoinnin hankkii?
kuitenkin sanomattakin selvää että koiran kannalta se on huomattavasti parempi asia. Taidat olla katkera köyhä, kun pitää nillittää jos joku haluaa panostaa lemmikkinsä elinoloihin.
Yksikään koira ei luonnossa asu asuntoautossa tai -vaunussa.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 17.07.2018 kello on 22:14 ---Mitä väliä sillä on minkä takia joku ilmastoinnin hankkii?
kuitenkin sanomattakin selvää että koiran kannalta se on huomattavasti parempi asia. Taidat olla katkera köyhä, kun pitää nillittää jos joku haluaa panostaa lemmikkinsä elinoloihin.
Yksikään koira ei luonnossa asu asuntoautossa tai -vaunussa.
--- Lainaus päättyy ---
Hienoa, köyhyyskortti esitetty Thumb. Jos et muille kerro, minulla on varaa hankkia jäähdytyslaite autooni. Mutta kun en sen energiantarpeen vuoksi sillä mitään tee, en turhaketta kattopainoksi osta.
Kerroin vain että miten eläimen olon saa kuumalla helpotettua. Pikäkarvainen koira tarvitsee enemmän vettä. Eikä koko piskiä tarvitse läpikastaa. Riittää kun päällyskarva on märkä.
Ei asu luonnonelukka sisätilassa, ei. Siksi eläintä voi kastella.
Turhan Höpöttäjä:
Ilmastointi tuhkuttaa, välillä kompura käy vähän aikaa. Aurinko laskee, kohta kytken koko aparaatin pois. Ee muuta kun tuutimaan. Huomenna uusi aamu ja uudet kujeet. Ajateltiin nytkäyttää Paltamoon kesäteatteriin. Pitäs löytää varjo paikka, että tuutiminen onnistuu ennen puolta yötä. :D
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 17.07.2018 kello on 22:32 ---
Ei asu luonnonelukka sisätilassa, ei. Siksi eläintä voi kastella.
--- Lainaus päättyy ---
voi tietenkin. voi myös jättää elukat kotiin, tai voi jäädä myös itse kotiin tai jättää matkakulkimeenkin ostamatta. kaikkea voi tehdä tai olla tekemättä. vapaa maailma.
mutta tällä hetkellä on niin kuuma, että en itse tänne kuumaan kulkuneuvoon koiraa ottaisi vaikka miten kastelisi. pakon edessä sekin on tietenkin parempi kuin ei mitään.
Mutta itse kyllä katselen noita ilmastoituja matkakulkimia sillä silmällä, että olisipas hyvä koirien kanssa.
Itse voin kuumasta kärsiäkin, ei siihen kuole. mutta koirat ei osaa valittaa, jos ei ole paikkaa minne mennä kuumuutta pakoon niin siinä ne isännän vieressä ovat, eivätkä osaa edes ilmastoinnista haaveille... se on meidän eläinten omistajien velvollisuus tajuta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta