Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi

Onko kulkimen ilmastoinnista mitään hyötyä ?

<< < (68/98) > >>

Mautoilija:
Jaa, koiran takiako jäähdytys on hankittu? Monellako koiraeläimellä on luonnossa jäähdytys?
Meillä pari pikkupiskiä kastellaan kumalla. Haihtuva vesi jäähdyttää kummasti. Laita märkä paita päällesi.

smy:
Tänään on ollut eka päivä kun ollut mielessä vuoteen että ilmastointi olisi poikaa.

Lämpömittari tällä hetkellä näyttää 29.8 astetta ulkopuolella. Kaikki räppänät auki, kaksi puhallinta päällä + autossa virrat päällä niin auton puhallin kanssa hönkii. Epämääräinen sisämittari on 31 asteessa. 

Yöksi lämpö laskee 19 asteeseen täällä Karigasniemellä niin luulen että nukuttua hyvin saa.

ajuri:

--- Lainaus käyttäjältä: ajuri - 17.07.2018     kello on 20:43 ---Juu mullakin oli ed autossa dometicikin ilmastointilaite. Mukava oli varsinkinkin  kun meillä koira. Nyt reissattu baltiaa  ristiin rastiin koiran kanssa ilman sitä. Kyllä ainakin koiraa säälittää tää kuumuus. Kysymys kuuluukin mikä olisi tän päivän ilmastointilaitteis ta hyvä? Auto 7.44 pitkä antakaahan mielipiteitänne.

--- Lainaus päättyy ---
No en pelkästään ajattele laitetta vain koiran tarpeeseen vaan myös omaan hiihtyvyyteen. Eikös jollain mallilla voi myös esim. syksyllä lämmittää?

pouhe:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 17.07.2018     kello on 20:49 ---Jaa, koiran takiako jäähdytys on hankittu? Monellako koiraeläimellä on luonnossa jäähdytys?
Meillä pari pikkupiskiä kastellaan kumalla. Haihtuva vesi jäähdyttää kummasti. Laita märkä paita päällesi.

--- Lainaus päättyy ---
Itselläni ei ole koiraa, mutta olen sitä mieltä, että jos eläimen ottaa niin se on hoidettava hyvin. Pienet koirasi voi toki jäähdyttää noinkin, mutta iso pitkäkarvainen voi olla vaikeampi.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: ajuri - 17.07.2018     kello on 21:10 --- No en pelkästään ajattele laitetta vain koiran tarpeeseen vaan myös omaan hiihtyvyyteen. Eikös jollain mallilla voi myös esim. syksyllä lämmittää?

--- Lainaus päättyy ---

Olen käsittänyt, että kaikilla(?) voi lämmittää. Toisissa on vastus, joka lämmittää. Joissakin on ilmalämpöpumppu, jota voi käyttää myös lämmittämiseen. Ilmeisesti vain johonkin n. nollalämpöön.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View