Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi
Onko kulkimen ilmastoinnista mitään hyötyä ?
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 16.07.2018 kello on 21:06 ---Pelle peloton voi tietenkin kokeilla 30 miillibaarin säädintä. Varman päälle pelaava hankkii ko. säätimeen sopivan grillin.
--- Lainaus päättyy ---
Ongelma on että etsinyt kissojen ja koirien kanssa tuohon halvempaa putkea:
https://www.motonet.fi/fi/tuote/420209/Weber-Q1000-kannettava-kaasugrilli
Edellisessä grillissä mulla oli 5kg pullo ja siinä painettava säädin.
Arska:
Mä vaihdoin ihan halpahalli letkun ja päältä painettavan liittimen tuohon. Hyvin pelittää. Voittaa gramerin 100-0
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 16.07.2018 kello on 21:44 ---Mä vaihdoin ihan halpahalli letkun ja päältä painettavan liittimen tuohon. Hyvin pelittää. Voittaa gramerin 100-0
--- Lainaus päättyy ---
Laitoitko letkun jollain jatkolla tms. kiinni.? Vai löysitkö jostain sopivan liittimen grillin kierteeseen? Mullakin on kyllä säädin ja letku mutta sopivaa kierreliitintä ei muuta kuin grillin mukana tullut (jossa siis tuolle rekipullolle säädin) ja sitä ei viitsisi uhrata.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 16.07.2018 kello on 21:50 ---Laitoitko letkun jollain jatkolla tms. kiinni.? Vai löysitkö jostain sopivan liittimen grillin kierteeseen? Mullakin on kyllä säädin ja letku mutta sopivaa kierreliitintä ei muuta kuin grillin mukana tullut (jossa siis tuolle rekipullolle säädin) ja sitä ei viitsisi uhrata.
--- Lainaus päättyy ---
Jostain halpis kaupasta todennäköisesti tokannin hyllystä löysin sopivan liittimen.
Turhan Höpöttäjä:
En tiijä liekkö hyötyä, mutta mukavuutta se tuo. Tässä kerrostalon kupeessa kuljin seisoo aurinko paisteessa, ja sisällä on hyvä kallistella (trinkkilöitä). Kompura käy jaksottaen ja puhallus jatkuvasti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta