Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi

Onko kulkimen ilmastoinnista mitään hyötyä ?

<< < (35/98) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  4.06.2015     kello on 22:20 ---Koittaisit nyt nauttia lomasta...

--- Lainaus päättyy ---
Ai mä luulin että jokainen saa esittää mielipiteensä.
Mutta tämä taitaakin olla "mielipiteen vaihtoa" eli "turpa kiinni jos ei samaa mieltä kuin pehtoori"  ;D

RR:
Laitoin kotiin tarkoitetun ilmalämpöpumpun autoon, kun lattiamamallin dometicista loppu puhti. Kohtuuhintaan sai vähitään riittävästi puhtia. Haittapuolena on se, ettei toi katolla oleva ulkoyksikkö varsinaisesti ainakaan kaunista tuota autoa. Ulkoyksikkö on alempana kuin alkovin katto.

Mahdottoman hiljainen tollanen dc-invertterimalli on .

Ulkoyksikön olisi voinut laittaa takaseinäänkin mutta se on turhan pölyinen paikka noin ajon aikaista käyttöä ajatellen.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  5.06.2015     kello on 12:17 ---Ai mä luulin että jokainen saa esittää mielipiteensä.
Mutta tämä taitaakin olla "mielipiteen vaihtoa" eli "turpa kiinni jos ei samaa mieltä kuin pehtoori"  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ei se noin mene.
Kun lähdetään lomalle jätetään aivot narikkaan ja pysytään poissa sivustolta.
Muutamien on mielestäni vaikea sisäistää ettei olla samasta muotista tehtyjä ja ajatukset sekä mielipiteet ei aina osu yhteen.

K.E.V:
^
Ai ku osu  Thumb ;D :P Thumb

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 -  5.06.2015     kello on 12:17 ---Kyllä mä en 320cm korkeeseen kotteroon kattoilmastointia laittas, saattaa jossainpäin ahistaa.

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin laittaisit sitä ilmastointilaitetta alkovin päälle, eli eihän se siellä 320 cm:ssä se mahdollinen ilmastointilaite olisi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View