Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Saksasta tuotu auto, uskaltaako ostaa

<< < (2/4) > >>

remppa:
Pohjalevy, etumaski suojat, huohotinlämmitys ja se eristys. Nämä on pakko suomessa laittaa:)

Alan:
Minä en ainakaan aio tehdä Saksan tuonnista ongelmaa matkailuautonkaan kohdalla.

Jos jotain tulee eteen ne selvitellään sitten, jos nyt ylipäätään on takuuta jäljellä, todennäköisimmin ei ole. Ajattelin kyllä käydä juttelemassa lähimmällä edustajalla, jotta miten hoituu asiat, kun olen jo päättänyt hakea auton Saksasta (= vaikka mitä sanot niin sinulta en osta, kun ei ole oikeanlaista tarjolla) ja jos ei hoidu, niin menetät jälkimarkkinointias iakkaan ja asioin muualla.

Olen ollut huomaavinani asenteiden lieventymistä itsetuojia kohtaan vajaassa kymmenessä vuodessa. Aikanaan "eräässä" suuressa keskisuomalaisessa alan firmassa mulle ilmoitettiin, että itsetuodut on huoltojonon hännillä. Vaan jo kelpasi huoltoon tasa-arvoisesti sinnekin Knaus kolme vuotta sitten, eikä yhtäänmistään ole koskaan rutistu.

Muistaakseni eräässä kuopiolaisessa liikkeessä oltiin alunperin samaa mieltä, lieköhän sielläkin nyt mieli muuttunut.

vippe:
Meillä on Virosta tuotu kulkine..tosin jopparin kautta käytettynä..tosin siin ei oo ollu sinänsä mitn vaivaa..Vinkkejä ollaan kyllä Raisosta saatu jos on ollu joku onkelma.

LMC-99:
--Yleensä nämä mollaajat ovat joko jälleenmyyjiä tai tietämättömiä.

-Tee itsellesi selväksi mitä ominaisuuksia sinä asuntoautossa arvostat,oletko talvi matkaaja vai käytkö vain kesällä sillä liikenteessä.

-Meillä kuljetaan sekä että ja auto on varustettu sen mukaan, on lämmönvaihdin, adrik nafta lämmitin, vesikeskus lämmitys ja hyvin ollaan tarjettu, varsinkin sen jälkeen kun mjo hiukan sääteli,juotti ja korjasi aguaflexiä.   ;)

migel:
Kaikki autothan ovat tuontiautoja! Välistävetäjät vaan on kierretty, varustelutason voi itse tutkia eikä siihen tarvita kummoistakaan asiantuntemusta,,,

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View