Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Saksasta tuotu auto, uskaltaako ostaa
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 5.04.2011 kello on 13:32 ---Kaikki autothan ovat tuontiautoja! Välistävetäjät vaan on kierretty, varustelutason voi itse tutkia eikä siihen tarvita kummoistakaan asiantuntemusta,,,
--- Lainaus päättyy ---
Haluaisin nähdä miten huollot, varaosat ja takuujutut hoidettaisiin Jos ei kukaan toisi jotakin merkkiä/mallia suomeen ::)
Ei silti , monta autoa on suoratuotu. Tälläkin hetkellä molemmat käytössä olevat. En silti mitään "syrjintää" ole kokenut merkkiliikkeissä
jokkel:
90 € korjaamotuntilaskut uksella lienee merkityksetöntä, kuka auton on tuonut maahan.
Pääasia, että laskutustunteja kertyy. Ei kai kukaan maahantuoja korjaa tai huolla ilmaiseksi myymiään autoja?
Vaeltaja:
Olen ajellut käytettynä saksasta tuodulla matkailuautolla jo monta vuotta. Takuu aikana autossa ei ilmentynyt mitään korjausta vaativia vaivoja. Käytön seurauksena ilmenneitä pikkujuttuja olen korjauttanut ilman mitään ongelmia työn vastaanoton kanssa.
MattiS:
Kiitoksia vaan kaikille neuvoista :D. Mut päädyin sit ihan "kotimaiseen" kärryyn ja viikonloppuna kohti eteläisempää suomea.Ensi viikolla tuo alarivi osin vaihtuu on se semmonen kuume ettei oo muuta lääkettä... :D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Pylykkerö - 13.04.2011 kello on 20:37 ---Kiitoksia vaan kaikille neuvoista :D. Mut päädyin sit ihan "kotimaiseen" kärryyn ja viikonloppuna kohti eteläisempää suomea.Ensi viikolla tuo alarivi osin vaihtuu on se semmonen kuume ettei oo muuta lääkettä... :D
--- Lainaus päättyy ---
onnea uudelle kulkimelle ja toivotaan huolettomia ja turvallisia kilometrejä ...laitappa kuvia sit tuonne galleriaan niin nähdään minkä aarteen löysit :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta