Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Soliferin etuikkunan tiivistys (ja muutkin vaunut)

<< < (7/9) > >>

jude-75:

--- Lainaus käyttäjältä: SilSam - 16.07.2014     kello on 13:41 ---Ensimmäinen sade tiivistelyiden jälkeen ja vesi vuotaa vieläkin ikkunan ja tiivisteen rajapinnan kautta sisään.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Lisää butyylimassaa vai pitäskö se oikein vielä koko ikkuna irrottaaja massata tiivisteura irtonaisena jaasennella sittenikkunapaikall een ja aukkoonsa.

Eikö muilla ole tässä kohtaa vuoto-ongelmia?

--- Lainaus päättyy ---
Sulla täytyy olla melko väljä lasinreikä kun se tuosta vuotaa..mulla samanlaenen solikka eikä se oo tuosta kohti ikää vuotana..
Ulkopuolelta tosin vedellä on vapaa reitti tiivisteen välistä kyllä runkoon..ite laitoin siihen tiivisteen ympärille wurthin mustan liimatiiviste massan tiivisteen ympärille..siitä ei vesi mee läpi,vaikka painepesurilla koittasi..:-)

jus66si:
Tuota kun laitat niin ei vuoda. Käytetään ihan vene ja matkailuajoneuvoteo llisuudessa ikkunoiden kiinnityksiin ja tiivistyksiin. Suomessa taitaa olla edustus KAHA:lla. Mutta tuostakin linkistä voi ostaa.

http://www.autostuudio.ee/tooted/detail/259-tihendusmassid-ja-liimid/flypage/14801-saba-glastack-760-600ml.html?sef=hcfp

Tuossa suomenkielellä tietoja.

http://www.marinefix.net/muuta/saba.pdf

SilSam:
Tänään kotona pieni huolto ennen huomista reissun jatkoa eli Sika Butyylimassa ei ollut ottanut kiinni kumitiivisteeseen lainkaan ja se olikin helppo poistaa kauttaaltaan. Tilalle mustaa koriliimaa ja huomenna kohti uusia vesisuihkuja...

Jasa:
Vanhaan aiheeseen palatakseni, onko lasi pitänyt tuon liimamassan laiton jälkeen? Itsellä vuotaa Matkaajassa samasta kohdasta lasi ja olen butyylillä yrittänyt tilkitä mutta tuloksetta. Mitä massaa laitoit?

SilSam:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasa -  7.11.2016     kello on 15:57 ---Vanhaan aiheeseen palatakseni, onko lasi pitänyt tuon liimamassan laiton jälkeen? Itsellä vuotaa Matkaajassa samasta kohdasta lasi ja olen butyylillä yrittänyt tilkitä mutta tuloksetta. Mitä massaa laitoit?

--- Lainaus päättyy ---

Vaunu on jo siirtynyt pois minulta mutta en saanut ikkunaa pitämään. Varmaan väärät aineet.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View