Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Soliferin etuikkunan tiivistys (ja muutkin vaunut)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: SilSam - 4.07.2014 kello on 12:13 ---Ei haeta.
Solikan ikkuna on samaisessa tiivisteessä, mutta omassa urassaan. Ura on sen verran väljä, että ikkunan ja tiivisteen yhtymäkohta ei ole vesitiivis. Urassa ei kaiketi orginaalisti ole edes mitään massaa, vain kumi-akryyli-kumi toisiin puristuneena. Onko ominaisuus ollut jo uudesta asti vai eikö kiilanauha enää puristakakaan tiivistettä riittävän tiiviisti ikkunaa vasten?
Taiteellinen kuva kohteesta!
--- Lainaus päättyy ---
Minulla saattaa olla tuota tiivistekumia uutta joku 10 metriä. Butyylia sinne uran pohjalle minä laittaisin.
SilSam:
Kiitos mjo:lle tarjouksesta, mutta en taida viitsiä enää irrottaa tiivistettä ja mä vähän luulen, että ei toi uutenakaan nyt kovin tiivis ole ollut.
Butyyliä laitan.
mjo33400:
Ei toi minun tiiviste ollut edes oikea. Jos joku tietää, mikä tiiviste on kysymyksessä niin kertokaa. Anteeksi OT.
SilSam:
Ensimmäinen sade tiivistelyiden jälkeen ja vesi vuotaa vieläkin ikkunan ja tiivisteen rajapinnan kautta sisään.
Lisää butyylimassaa vai pitäskö se oikein vielä koko ikkuna irrottaaja massata tiivisteura irtonaisena jaasennella sittenikkunapaikall een ja aukkoonsa.
Eikö muilla ole tässä kohtaa vuoto-ongelmia?
cossuesco:
Aikaisemmin vastasin että liimatiivistemassaa noin pienen raon pintaan tai butyylia tiivisteen pohjaan mjo33400 neuvon mukaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta