rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kantaaottava kannanotto  (Luettu 8689 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
  • Kulkija
Vs: Kantaaottava kannanotto
« Vastaus #15 : 30.06.2014 kello on 12:47 »
Onko lapsella oikeus valita tuleeko hetero parille vai homoparille :(

Ei ole lapsella oikeutta valita asuinpaikkaakaan, tai vanhempiensa varallisuutta, tai mitään muutakaan.

En usko, että homoparin lapset ovat yhtään onnettomampia kuin heteroidenkaan. Mahtavat olla keskimäärin toivotumpia ja motivaatio vanhemmilla kohdallaan. Enemmän olen huolissani niistä heteroperheiden lapsista jotka pyritään kasvattamaan erillään yhteiskunnasta, "omien joukoissa", minimikontaktein yhteiskuntaan.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:18
  • viva la France
Vs: Kantaaottava kannanotto
« Vastaus #16 : 30.06.2014 kello on 13:02 »
Ja mitäpä se muille kuuluu mitä kukin puuhaa, kunhan ei toista raiskaa tai muuten kohtele kaltoin.
Ja onhan se aika erikoista että toinen pari perii toisensa ilman veroja ja toinen ei.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Kantaaottava kannanotto
« Vastaus #17 : 30.06.2014 kello on 13:06 »
Ei ole lapsella oikeutta valita asuinpaikkaakaan, tai vanhempiensa varallisuutta, tai mitään muutakaan.

En usko, että homoparin lapset ovat yhtään onnettomampia kuin heteroidenkaan. Mahtavat olla keskimäärin toivotumpia ja motivaatio vanhemmilla kohdallaan. Enemmän olen huolissani niistä heteroperheiden lapsista jotka pyritään kasvattamaan erillään yhteiskunnasta, "omien joukoissa", minimikontaktein yhteiskuntaan.

puhut kuin minun suusta
ihan täysin samaa mieltä

ei todellakaan kysytyä lapsilta
haluatko vanhempasi olevan juoppoja
pedofiilejä, huumehörhäjä tai muita hörhöjä
jotta uskon , että samaa sukupuolta olevat parit
ovat monesti parempia vanhempia
kuin monenkaan hetoroparin lapset  ::)

ja ei minulta ole pois
vaikka heidät vihittäisiinkin aviopariksi
jotta siinä olis tuollekkin
ian kaikkiselle aatamin aikaselle pykälelle uusimissen paikka  Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
  • Kulkija
Vs: Kantaaottava kannanotto
« Vastaus #18 : 30.06.2014 kello on 13:12 »
ja ei minulta ole pois

Tässä se on koko asian ydin, ja Sipun mainion kommentin.

Suvaitsevaisuus on sitä, että sietää muutakin kuin omia valintojaan. Sitä vaan nykyään käytetään väärin, velvoittamalla ihmisiä sietämään asioita, joista on muille haittaakin (esimerkit tästä veisivät keskustelun pois aiheesta ja väärille alueille, joten olkoot...). Seksuaalivähemmistö jen oikeudet eivät kuitenkaan sellaisia ole; eivät he lapsia ole "käännyttämässä".

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:18
  • viva la France
Vs: Kantaaottava kannanotto
« Vastaus #19 : 30.06.2014 kello on 14:18 »
Mutta toisaalta siellä suomessa asiat aika hyvin.
Täällä ei vaimo voi avata pankkitiliä ilman minun allekirjoitusta joka tapahtuu siellä minne se tili avataan, ei millään valtakirjalla. Ei saa visa korttia ilman minun allekirjoitusta. Ei voi tehdä vakuutuksia ilman minun lupaa.
Ei voi ostaa autoa omiin nimiin ilman minun lupaa.
Eikä yleensä tehdä mitään sopimuksia ilman minun suostumusta.
Laki on sen verran hassu aviopareille.
Mutta taas sateenkaari parit  voivat rekisteröidä suhteensa samalla lailla kuin heterotkin eli pormestari julistaa liiton.
Mutta sateenkaari parit saavat tehdä ilman kumpanin suostumusta nuo asiat mitkä hetero liitossa tarvitsevat miehen suostumuksen.
Ja kirkko ei vihi sateenkaaripareja se on se toinen ero.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:09
  • Callengr
Vs: Kantaaottava kannanotto
« Vastaus #20 : 30.06.2014 kello on 16:23 »
Ompa tiukkaa huh huh.

  • Vieras
  • Vs: Kantaaottava kannanotto
    « Vastaus #21 : 30.06.2014 kello on 16:51 »
    Otampa kantaa asiaan! miten sitten ajatukset, kun naapuriin muuttaa sateenkaari pariskunta, maahan muuttaja, entinen vanki, talous rikollinen, lapseen sekaantuja joka on jo tuomion kärsinyt, väkivaltainen ihminen, fanaattinen uskon kiihkoilia,vähemmistö kansalainen,jne! riittääkö suomalaisella suvaitsewaisuutta..

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
      • www.lintukuvia.net
    Vs: Kantaaottava kannanotto
    « Vastaus #22 : 30.06.2014 kello on 16:57 »
    Mutta toisaalta siellä suomessa asiat aika hyvin.
    Täällä ei vaimo voi avata pankkitiliä ilman minun allekirjoitusta joka tapahtuu siellä minne se tili avataan, ei millään valtakirjalla. Ei saa visa korttia ilman minun allekirjoitusta. Ei voi tehdä vakuutuksia ilman minun lupaa.
    Ei voi ostaa autoa omiin nimiin ilman minun lupaa.
    Eikä yleensä tehdä mitään sopimuksia ilman minun suostumusta.
    Laki on sen verran hassu aviopareille.


    Onko vaimolla millaiset mahdollisuudet saada avioero, jos mies pistää hanttiin?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:18
    • viva la France
    Vs: Kantaaottava kannanotto
    « Vastaus #23 : 30.06.2014 kello on 17:16 »
    Onko vaimolla millaiset mahdollisuudet saada avioero, jos mies pistää hanttiin?

    Toimitta oikeuteen haasteen ja siitä se lähtee aivan kuten suomessa.
    Tosin omaisuuden jako tapa on aika raaka hakia puolelle tai sille joka kariutumiseen syylliseksi tuomitaan.
    Eli jos ukko on käynyt vieraissa, saa vaimo jäädä asumaan sen hetkiseen asuntoon ja jos on ollut kotirouva saa puolet palkasta.
    Jos taas vaimo on syyllinen, niin luu jää käteen eli ei saa edes elatusapua, sillä se tuomitaan aina sille joka sen tarvitsee eli lapselle henkilökohtaisesti.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
    • Kulkija
    Vs: Kantaaottava kannanotto
    « Vastaus #24 : 30.06.2014 kello on 21:05 »
    Otampa kantaa asiaan! miten sitten ajatukset, kun naapuriin muuttaa sateenkaari pariskunta, maahan muuttaja, entinen vanki, talous rikollinen, lapseen sekaantuja joka on jo tuomion kärsinyt, väkivaltainen ihminen, fanaattinen uskon kiihkoilia,vähemmistö kansalainen,jne! riittääkö suomalaisella suvaitsewaisuutta..

    Tai savolainen, eteläpohjalainen tai lappilainen?  ;D

    Letkautuksen tarkoitus oli, että en laittaisi noita samaan nippuun. Sateenkaaripariskun ta kelpaa oikein hyvin eli sateenkaari ei asiaa ratkaise, sama jos henkilö on maahanmuuttaja tai vähemmistökansalain en (mikä liekään... saamelainen?). Talousrikollinen voi olla mitä vaan, niinkuin entinen vankikin, vaikka luontainen suhtautumiseni olisikin ensialkuun hyvin pidättyväinen. Ihminen ratkaisee.

    Fanaattista uskonkiihkoilijaa, väkivaltaista ihmistä tai pedoa en naapuriini kaipaa (lisäisin vielä poliittisen kiihkoilijan). Siinä ei ole kyse suvaitsevaisuudesta vähemmistöä kohtaan vaan heidän suvaitsemattomuudes taan muita kohtaan.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 18:28
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Kantaaottava kannanotto
    « Vastaus #25 : 30.06.2014 kello on 21:37 »
    Otampa kantaa asiaan! miten sitten ajatukset, kun naapuriin muuttaa sateenkaari pariskunta, maahan muuttaja, entinen vanki, talous rikollinen, lapseen sekaantuja joka on jo tuomion kärsinyt, väkivaltainen ihminen, fanaattinen uskon kiihkoilia,vähemmistö kansalainen,jne! riittääkö suomalaisella suvaitsewaisuutta..

    Slummiutumista on tapahtunut maailmassa, Ruotsissa ja nyt jo Suomessa. Näin se vaan on, immeiset haluaa naapurikseen aivan tavallisia Suomalaisia.

  • Vieras
  • Vs: Kantaaottava kannanotto
    « Vastaus #26 : 30.06.2014 kello on 22:26 »
    Tai savolainen, eteläpohjalainen tai lappilainen?  ;D

    Letkautuksen tarkoitus oli, että en laittaisi noita samaan nippuun. Sateenkaaripariskun ta kelpaa oikein hyvin eli sateenkaari ei asiaa ratkaise, sama jos henkilö on maahanmuuttaja tai vähemmistökansalain en (mikä liekään... saamelainen?). Talousrikollinen voi olla mitä vaan, niinkuin entinen vankikin, vaikka luontainen suhtautumiseni olisikin ensialkuun hyvin pidättyväinen. Ihminen ratkaisee.

    Fanaattista uskonkiihkoilijaa, väkivaltaista ihmistä tai pedoa en naapuriini kaipaa (lisäisin vielä poliittisen kiihkoilijan). Siinä ei ole kyse suvaitsevaisuudesta vähemmistöä kohtaan vaan heidän suvaitsemattomuudes taan muita kohtaan.
             Tuohon ajatukseen yhdyn täysin! Hyvä Alan Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
    • Kulkija
    Vs: Kantaaottava kannanotto
    « Vastaus #27 : 30.06.2014 kello on 22:32 »
    Slummiutumista on tapahtunut maailmassa, Ruotsissa ja nyt jo Suomessa. Näin se vaan on, immeiset haluaa naapurikseen aivan tavallisia Suomalaisia.

    Homoslummi tuskin on uhka.  ;D

    No mun on helppo puhua, kun naapurusto on 90% lapsiperheitä. Kyllä tänne vaan sateenkaariperhekin sopisi.

  • Vieras
  • Vs: Kantaaottava kannanotto
    « Vastaus #28 : 30.06.2014 kello on 22:40 »
    Homoslummi tuskin on uhka.  ;D

    No mun on helppo puhua, kun naapurusto on 90% lapsiperheitä. Kyllä tänne vaan sateenkaariperhekin sopisi.
           Muutama kuukausi sitten muutti vähemmistöön kuuluvia  tuohon viereiseen taloon (on 3 kpl rakennuksia yhtiössä) niin jo ajatus josko pysyisi tavarat tallessa, waan ei vielä mitään moitittavaa. se waan tuo yleistys tulee ekaksi mieleen.. ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
    • Kulkija
    Vs: Kantaaottava kannanotto
    « Vastaus #29 : 30.06.2014 kello on 22:56 »
    Saattaa olla joku vähemmistö, jossa 90% pilaa kaikkien maineen.

    Olisi kovaa kuulua siihen kymmeneen prosenttiin.  8)

    Kerroin äskeisen kauan sitten eräälle, joka työssään paljon heitä tapaa. Tuumasi, että tosi on, mutta prosentti on lähempänä 98:aa.  8)