rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Uusi leikkikalu tulossa  (Luettu 5855 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Uusi leikkikalu tulossa
    « Vastaus #15 : 8.04.2011 kello on 19:15 »
    Noi tabletit on minusta aika turha laiteryhmä.

    Noh noh... ;D

    Nuo tabletit ovat vain nykyaikaa johon ihmiset eivät vielä ole tottuneet, autoissakin vasta nyt hybridit alkavat saada jalansijaa vaikka niitäkin on ollut jo vuosien ajan ja viimeistään Volvon mukaan tulon myötä hybridit alkavat olemaan jokaisen mielestä ehkäsittenkinhyväks yttäviä myös autoissa.

    Kuorma-autoissakin tuo hybridi on kohta nykyaikaa kunhan Volvo saa niitä myyntiin.

    Mutta noissa älypuhelimissa alkaa kyllä kohta fyysinen koko olemaan sitä luokkaa että ei niitä ole mukava kädessä pitää mutta sekin täytyy ottaa siten vastaan että se on sitä nykyaikaa. :o

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:54
    • Autossa on pyörät
    Vs: Uusi leikkikalu tulossa
    « Vastaus #16 : 8.04.2011 kello on 19:26 »
    Ai koko. Ei tämä N8 ole lainkaan iso. Lossia odotan vaunulle mennessä ja innostin .orgia lukemaan kun vartti oli aikaa. Nyt lossi lähestyy jo vastarantaa. Hyvää viikonloppua.

  • Vieras
  • Vs: Uusi leikkikalu tulossa
    « Vastaus #17 : 9.04.2011 kello on 20:34 »
    On tää mielettömän laadukkaan tuntunen peli.Ei lämpene käytössä vaikka on viisi ohjelmaa päällä niin en ole kuullu tuulettimen huristavan kertaakaan.Tosin mulla on akun säästömoodi päällä mutta hyvinhän tälläkin näkyy pärjäävän.
    Näppäimistö on laadukka tuntuinen ja onneksi löyty skandinäppäimet tästä kun kuvista mitä netistä löysin niin oli vain Amerikan versioita.
    Dvd asemaa tästä ei löydy mutta nehän ei paljoa maksa ulkoisena.
    Ensin pelkäsin että onkohan näyttö liian pieni kun olen 17" tottunut työjelemään mutta äkkiä tähän tottu.Mutta kyl must tuntuu että 13" alkaa olla mun pienin koko.Olen kaverin 10 tuumasta kokeillu mutta ei herätä mitään mielenkiintoa.
    Hp verrattuna tähän ei jää rasvasia sormenjälkiä kun tässä on pinnoitteena jokin nanomattapinta johon tosiaan ei jää jälkiä.
    Äänet eivät säväytä niinkuin ei muissakaan kannettavissa.Pitää laittaa kuulokkeet päähän tai liittää kone stereoihin.
    Jushi antaa tälle ostokselle 5 tähteä.
    Todellakin jää macci nyt kokeilematta kun tähän winukkaan saa tuhatkertaisesti ohjelmia mitä macciin.Ei jaksa kikkailla enää kun on opetellu yhden.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Uusi leikkikalu tulossa
    « Vastaus #18 : 9.04.2011 kello on 20:39 »

    Todellakin jää macci nyt kokeilematta kun tähän winukkaan saa tuhatkertaisesti ohjelmia


    Ja ongelmia 

  • Vieras
  • Vs: Uusi leikkikalu tulossa
    « Vastaus #19 : 9.04.2011 kello on 20:40 »
    Heh no Winukan tuntien niitä on tulossa.No toivottavasti tää 7 olis pikkisen viattomampi.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:31.05.2024 kello on 14:27
    • Kulkija
    Vs: Uusi leikkikalu tulossa
    « Vastaus #20 : 9.04.2011 kello on 20:47 »
    Ei jaksa kikkailla enää kun on opetellu yhden.

    Tämän kyllä ymmärrän.

    Vaihdosta on oma vaivansa, tosin mulle laiskallekin kannatti.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:37
    Vs: Uusi leikkikalu tulossa
    « Vastaus #21 : 9.04.2011 kello on 22:12 »
    Mä oon tyytyväinen kanssa omaani.
    Hiljainen, kun ei tuuletinta laisinkaan. Mattapintainen näyttö ei kiiltele auringon paisteessa. Normikäytössä virtaa riittää koko päiväksi ja vähän ylikin. Mahtuu melkein taskuun kun on 10"

  • Vieras
  • Vs: Uusi leikkikalu tulossa
    « Vastaus #22 : 11.04.2011 kello on 18:46 »
    Taas opin uutta tästä Asuksesta.
    Kun kone on täysin sammutettu niin tässä on vasemmassa ylänurkassa express gate nappi jota painamalla kone käynnistyy muutamassa sekunnissa nettiin ilman että käyttis lähtee käyntiin.Nettiä voi käyttää siten esim.musiikin kuunteluun, videoiden katseluun ym.
    Näin se tekniikka kehittyy. :)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Uusi leikkikalu tulossa
    « Vastaus #23 : 11.04.2011 kello on 19:17 »
    Winukka porukalle se on uutta et kone herää nopeasti :D :D :D
    Se on myönteistä kehitystä, vaan kyllä se pikkuhiljaa winukkakin kehittyy.

  • Vieras
  • Vs: Uusi leikkikalu tulossa
    « Vastaus #24 : 11.04.2011 kello on 19:22 »
    Joo työkaveria nyt jurppii kun sillä on se Macci  ;D
    Sitähän on pitänyt kuittailla jonkin kerran.
    Tämä taitaa toimia vähän kuin Linux jos en väärin ymmärtänyt kun netistä lueskelin tästä.

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:41
    • Epsoo
    Vs: Uusi leikkikalu tulossa
    « Vastaus #25 : 11.04.2011 kello on 20:11 »
    Taas opin uutta tästä Asuksesta.
    Kun kone on täysin sammutettu niin tässä on vasemmassa ylänurkassa express gate nappi jota painamalla kone käynnistyy muutamassa sekunnissa nettiin ilman että käyttis lähtee käyntiin.Nettiä voi käyttää siten esim.musiikin kuunteluun, videoiden katseluun ym.
    Näin se tekniikka kehittyy. :)

    Tervetuloa Linux maailmaan :D
    Siitä napista lähtee käyntiin Linux (Splashtop), joka on integroitu emoon. Tarkoitettu tuommoiseen nopeaan käyntiin esim. netissä.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:29.04.2014 kello on 09:17
    Vs: Uusi leikkikalu tulossa
    « Vastaus #26 : 11.04.2011 kello on 20:49 »
    Mulle ei tullu tietokonetta vaan pelkkä näppis  :( ja tiki tv tikku+ antenni  :) , nyt kovaan testiin.

     Tuolta laitteet: easyelectronics.fi

  • Vieras
  • Vs: Uusi leikkikalu tulossa
    « Vastaus #27 : 15.08.2011 kello on 21:48 »
    Ja sitten tähän otsikkoon lisäystä laitekantaan että kun mun Asuksessa kerran on se usb 3 mutta ei ole laitetta laittaa siihen niin laitoin tilluuseen tällasen kun kerran puuttu tästä varsinaisesta kokoonpanosta....
    http://www.asus.com/Optical_Storage/External_Slim_Bluray_Drive/BW12D1SU/#specifications
    Jo vain tieto liikkuu ja tallentuu.
    Niin ja vieläkin kone toimii ilman mitään ongelmia.Taitaa olla niin että winukan ongelmat johtuvat käytettävästä raudasta ja sitten vasta käyttiksestä. ???
    En näe mitään syytä miksi pitäis laittaa Mac joka sitä paitsi on kalliimpi liki 400 euroa ja mitään mullistavaa uutta et saa tähän rahaan. :-\

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:41
    • Epsoo
    Vs: Uusi leikkikalu tulossa
    « Vastaus #28 : 15.08.2011 kello on 21:52 »
    Taitaa olla niin että winukan ongelmat johtuvat käytettävästä raudasta ja sitten vasta käyttiksestä. ???

    Oottelehan vuos pari, ja katso sitten ;) ;D

  • Vieras
  • Vs: Uusi leikkikalu tulossa
    « Vastaus #29 : 15.08.2011 kello on 23:32 »
    Oottelehan vuos pari, ja katso sitten ;) ;D
    Nou worriers .
    Mulla on Asus..