Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Upo kaasujääkaapin poltin ja kaasuputki
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 25.07.2014 kello on 11:17 --- Minä vastaan omistani,tieto ja taito kyllä riittää!
--- Lainaus päättyy ---
Jos tosiaankin korjattu työntämällä letku katkaistuun putkeen ja siihen letkukiristimet niin on kyllä perin kyseenalainen korjaus.
PS. Tuohon korjaukseen ei juurikaan tietoa ja taitoa tarvitse.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 25.07.2014 kello on 18:49 ---Jos tosiaankin korjattu työntämällä letku katkaistuun putkeen ja siihen letkukiristimet niin on kyllä perin kyseenalainen korjaus.
PS. Tuohon korjaukseen ei juurikaan tietoa ja taitoa tarvitse.
--- Lainaus päättyy ---
Täysin sallittu,on laitekohtainen,ei kaasuverkostoon liittyvä,ei painepuolella,ja korostan,luvat on !
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 25.07.2014 kello on 19:16 --- ja korostan,luvat on !
--- Lainaus päättyy ---
Siis tekeekö joku yritys tälläisiä korjauksia? Olis kiva tietää missäpäin toimii niin vois kiertää kaukaa.
perho-ukko:
Ettei jäänyt epäselväksi,tuo korjausmuoto on monesti ainut mahdollisuus,ne ohitusputket kiinnitetään siihen katkaistuun kaasuputkeen erikoistyökalulla,klemmareilla,ja kaksi aina peräkkäin,ei yleisklemmareilla,tulikohan tämä asia nyt selväksi,oikeudet on,mutta toisille en enää tee,olen eläkkeellä !!!!!!!!!!
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 25.07.2014 kello on 19:41 ---oikeudet on,mutta toisille en enää tee,olen eläkkeellä !!!!!!!!!!
--- Lainaus päättyy ---
Eli olet ilmeisesti uusinut lupasi vuoden sisällä, jos et niin taitaa olla oikeudet mennyttä kalua.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta