Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Upo kaasujääkaapin poltin ja kaasuputki

(1/5) > >>

Koivumutkan herra:
Onkohan E-luxin(kuva) ja UPO 90 litran vm. 1987 kaasujääkaapin poltin vaihtokelpoinen keskenään?
Minulla on Solifer artic 50T vm. 1987 asuntovaunussa em. jääkaappi ja pitäisi löytää uusi poltin ja polttimelle tuleva kaasuputki.

HTP:
Minulla on UPOn kaappi. Poltin on saman näköinen. Polttimen rungon yläosassa on kaksi reikää (nuolilla merkityt), joista poltin voidaan kiinnittää "pakoputkeen". Upossa kiinnitys tapahtuu vihreällä nuolella merkitystä kohdasta, jossa on siis kierteytetty reikä. Rei'än paikka uudessa polttimessa ei liene ongelma, poralla reikä polttimen runkoon oikeaan kohtaan ja kierretapilla kierre reikään, jolloin saat kiinnitysruuvin oikeaan kohtaan ja koko poltinsysteemin kiinni oikeaan paikkaan.

perho-ukko:
Minulla on sama kaappi,ja se tulipalo tuli juuri siitä kaasuputken murtumisesta ajon aikana,jätin parikymmentä senttiä metalliputkea,lopun korvasin 6mm letkulla,kaksi klemmaria molenpiin päihin rinnan !

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 23.07.2014     kello on 09:59 ---Minulla on sama kaappi,ja se tulipalo tuli juuri siitä kaasuputken murtumisesta ajon aikana,jätin parikymmentä senttiä metalliputkea,lopun korvasin 6mm letkulla,kaksi klemmaria molenpiin päihin rinnan !

--- Lainaus päättyy ---

Tuliko porkkanaa molempien putkien päihin?

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 23.07.2014     kello on 17:43 ---Tuliko porkkanaa molempien putkien päihin?

--- Lainaus päättyy ---
  Nyt en ymmärrä ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View