Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Akkujen lataus aurinkopaneelilla

<< < (3/22) > >>

sahurikake:
olis sama homma lähiaikoina esissä,
mistähän onnistuis löytämään spivan liittimen tohon "Solarregler" liitäntään?

cossuesco:
Itse tein keväällä kytkennän EBL225 -malliin. Ostin Ebaystä Schaudtin oman lautaussäätimen LR1218, tuli mukana kaikki tarvittavat piuhat. Jos säätimen kytee "oikein" niin se lataa ensiksi käynnistysakkuja ja vasta kun ne on täys niin hupiakkuja. Itse kytkin väärin eli hupiakut latautuu ensiksi  :D

ewj:

--- Lainaus käyttäjältä: retsasung52 - 23.06.2014     kello on 13:52 ---Minulla oli laturissa varaus aurinkopaneelille, ei ole ebl laturi vaan joku muu.
Teetätin homman sähkömiehellä.
Tosin johdot pujottelin valmiiksi ja siihen säätimen jopa ruuvailin piuhat kiinni :)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Tän kuvan pitäisi auttaa, nastat 2 ja 8

--- Lainaus päättyy ---
Ahaa ! Elikkä nastat löytynee varmaankin laturin takaa ? Kiitos tästä kuvasta  Thumb

sahurikake:

--- Lainaus käyttäjältä: cossuesco - 23.06.2014     kello on 15:50 ---Itse tein keväällä kytkennän EBL225 -malliin. Ostin Ebaystä Schaudtin oman lautaussäätimen LR1218, tuli mukana kaikki tarvittavat piuhat. Jos säätimen kytee "oikein" niin se lataa ensiksi käynnistysakkuja ja vasta kun ne on täys niin hupiakkuja. Itse kytkin väärin eli hupiakut latautuu ensiksi  :D

--- Lainaus päättyy ---

juu kyllä johdot tulisi sen LR1218 mukana ... mutta kun tarvitsisin vain johdon (lähinnä liittimen), kun mulla on jo olemassa toisen merkkinen säädin jota meinasin käyttää...(mjo:n  ohjeen mukaisesti) kuva
joten kysymys kuluu saakohan noita uros liittimiä jostakin millä kytkeä säädin tohon EBL:n Solarregler liittimeen?

cossuesco:

Löytyisi tuollainen liitin ylimääräisenä. Kuvan perusteella voisi sopia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View