Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

IPad

<< < (7/20) > >>

ihaa:
Ai jaa... ;D

jotenkin vain just ne mitä olen ottanut tuohon puhelimeen niin ei löydy tähän, ainakin tuolla ilmaispuolella on noin.

belarus:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.07.2012     kello on 21:18 ---Käyty Expertiltä hakemassa valkoinen iPad2 3G, ja harjoiteltu iltapäivä sen kanssa, yllättävän vähän siihen on vielä sovelluksia iPhoneen verrattuna mutta siitähän niitä tulee kokoajan lisää, viime viikolla tuli Savon Sanomat esmes...

Siitä se appleutuminen iPhonesta viime vuonna lähti ja on vienyt mukanaan. :D

--- Lainaus päättyy ---

Kärsiikö kysyä mitä kustansi expertillä tuollainen lelu. Nim.Merk Vesan kyläkaupassa kuolavaluen hypistelin pari päivää sitten sellaista...

-B

nurmi:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.07.2012     kello on 21:37 ---Ai jaa... ;D

jotenkin vain just ne mitä olen ottanut tuohon puhelimeen niin ei löydy tähän, ainakin tuolla ilmaispuolella on noin.

--- Lainaus päättyy ---
Eikös ne iLuurin sovellukset toimi pädissä? Tosin eivät hyödynnä koko resoluutiota ainakaan tässä Uudessa iPadissä  ;D
Näyttäis puhelimen sovellukset toimivan vain pystyasennossa esim.Fonecta caller.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: belarus - 27.07.2012     kello on 21:40 ---Kärsiikö kysyä mitä kustansi expertillä tuollainen lelu.

-B

--- Lainaus päättyy ---

489 € oli pelkkä 16 Gt Wifi+3G mutta siihen päälle SmartCase ja suojakalvot, 540 €

--- Lainaus käyttäjältä: nurmi - 27.07.2012     kello on 21:49 ---Eikös ne iLuurin sovellukset toimi pädissä?

--- Lainaus päättyy ---

Juu toimiihan ne mutta vajaalla resolla.

sipu:
hei olettekos kokeilleet
tai kokeilkaa
studio 55 sävelradioo soittaa tuolla i pandilla
kuuluku teillä musiikki ?
itse en saa mitään ääntä kuulumaan
meillä on saunalahti sim kortti siinä vekottimessa
en ny muista kuinka monen megan se on joskos syy on siinä tai ?
no jos joku vaikka testais ,kunhan ehtis
tuon sävelradion soimisen siin omasa konees ?
niin ja tässä asus läppärissä se toimii kyllä hyvin ... :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View