Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

IPad

<< < (6/20) > >>

Alan:
^

Keksi vielä mulle jostain vedenpitävä coveri, joka mahdollistaa käytön sen kanssa, sekä erittäin tukeva teline.

Varmaan hankin navigointisoftan myös maantielle. :D

sipu:
noniin ja mä hämeen hitain , kun missasin just hyvän kaupan ... oli muutaman tunnin  pääs vastaukseni liian myähäs .. poika kauppas , mut ja kun ei ollut kännyy mulla häis ei omis mukan niin näin tuon ilmotuksen liian myöhään .. 300e:lla  oisin saanut sen  ja takuuta jäljelläkin jopa .. kyl minnuu harmitaa .. tuo ois ollu niin näppärä tuol reissus .. ois mahtunut pieneen tilaankin tupacarsis .. tämä läppäri kun täyttää koko pöydän ... nyt tekis mieli sanoo bacga zägä ... ja harmitus  :'(  >:( >:( >:(

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  2.04.2011     kello on 19:44 --- Oletko merikartat hankkinut, onko hyvät?

--- Lainaus päättyy ---

Merikartat on hankittu ja todettu toimivaksi myös sisävesillä. Taivalkosken kostonjärvellä näytti syvyydet ja karikot aivan oikein. Kartat ei olleet kalliit koko euroopan kattavat kartat 9,90€. Tässä oulun edustalla näyttää hyvin väylät ja kaiken mahdollisen

ihaa:
Käyty Expertiltä hakemassa valkoinen iPad2 3G, ja harjoiteltu iltapäivä sen kanssa, yllättävän vähän siihen on vielä sovelluksia iPhoneen verrattuna mutta siitähän niitä tulee kokoajan lisää, viime viikolla tuli Savon Sanomat esmes...

Siitä se appleutuminen iPhonesta viime vuonna lähti ja on vienyt mukanaan. :D

Weicco:
^
minkähän verran niitä pitäisi olla  :o niitä on nyt yli 200 000  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View