ABUWAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!Turvallaan on...
pääsettekö te naamakirjaan
vai onks ne KAATUNUT ?
ABUWAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!Turvallaan on... ABUWAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!maailman loppu alkanu? Face kaatunu!! Facebook kaatunut - pakokauhua kadulla, liikekannallepano alkanut!
Facebook kaatunut - pakokauhua kadulla, liikekannallepano alkanut! huh ...toimi taas
jos face kaatuis tai org:i niin kyl se ois kuin sytän vedettäs ilman puudutuksii tuolt rinnast ulos nii ja älkää siel yhtään hirnuku ku tää on vaan mun elämä ainut tai ainakin melkein ainut Täytyypäs heti käydä kattomassa mitä siellä on kun tuli paniikki. Enpä ole ennen yrittänytkään
kyl ny on mun konees
joku vika oltava kun taaskaan en pääse naamakirjaan taidan laittaa koko p..skan kiinni ja olla lakossa siis nettilakossa tai ainakin yritän ei jaksa taistella tämän nettielämän kans nyt Iltalehti kirjoitti just ,että facebook pahoja ongelmia
ja lakko kesti minulla kaik 3 tuntii
aika hyvä ja sekin aika meni tuolla "citys" mut helpotti heti kun luin ,ettei syy ollutkaan täs masiinas vaikka olin ihan varma et kämmäisn ne sivut jotenkin mystisesti huoh ! onpa helpottunu olo karavaanari.orgin omat sivut facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/karavaanariorg/414006155329113 karavaanari.orgin omat sivut facebookissa: Mihin noita tarvitaan??? |