Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Roaming hinnat ulkomailla......
kimi:
Eilen sain minäkin Telialta pari s-postia. Olin minäkin säilyttänyt vanhan liittymän ja jättänyt päivittämättä 30% kalliimpaan. Itse tulkitsin viestit niin, että kohtuumäärä dataa ja puheluita kuuluu minun vanhaan sopimukseen. Määrät ilmoitetaan ensi viikolla.
Katsotaan mitä tietoa tulee ensi viikolla, aikaisemmin lupasivat, että hinta nykyisessä pysyy
tsahkali:
Meillä on emännällä 'pohjoismaat ja balttia'-liittymä.
Ilmoittivat, jotta 2€ nousee kk-hinta.
Ei siinä muuta ollut.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 9.06.2017 kello on 19:56 ---Meillä on emännällä 'pohjoismaat ja balttia'-liittymä.
Ilmoittivat, jotta 2€ nousee kk-hinta.
Ei siinä muuta ollut.
--- Lainaus päättyy ---
Ai jaa....
Minä kun kysyin, niin sanoivat että hinta ei muutu. No varmasti muuttuu ja veikkaanpa minäkin, että ylöspäin.
K.E.V:
Vaihdoin netissä liittymätyyppiä. Uusi 50megan data pohjolan ja baltian alueella rajoituksetta , 5GT sisältyy dataa muu EU alue, 5000min puhetta koko eu-alueella , txt viestit 100 kpl koko eu-alue 24.95€/kk +alv ,Tilauksen teosta 3 minuuttia meni niin tuli txt/@ kuittaukset jotta muutos tehty. Elisa yritysliittymä
pamaus:
Minulla oli tuolla Saksan reissulla Telian liittymä, jossa Pohjola ja Baltia rajaton netti, eu-alueella 15 gt
250 minuuttia puhetta ja 250 viestiä
Netin arvioitu maksiminopeus on 300 Mbit/s. Netin käyttömäärä maksiminopeudella on kotimaassa, Pohjolassa ja Baltiassa rajaton, ja EU/ETA-alueella 15 Gt/kk. Jos määrä täyttyy, surffaat sen jälkeen hintaan 1 €/pvä. Hinta sisältää 300 Mt tiedonsiirtoa päivää kohden. Jos määrä täyttyy, voit jatkaa käyttöä verkon perusnopeudella (128 kbit/s) seuraavan vuorokauden alkuun, kunnes nopeus palautuu.
https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelinliittymat.aspx
Hinta oli 29,95 €/kk
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta