Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
ihaa:
No mulla ei sitä ennen heinäkuun 2010 helteitä ollut ja sitten myöhemmin se samaisena syksynä hankittiin ja nyt tuolta Tanskan reissulta palattuani voin todeta että se ilmastointi siellä katolla oli todella harvinainen varuste jopa yli 100k€:n matkailuautoissa ja harvinainen se oli missä tahansa vaunussakin, yleensä jos se vaunuissa oli niin siinä vieressä oli vaikka mitä; pensaita, kestopuusta rakennettuja aitoja ja parhaimmista piti melkein etsiä että onko siellä jossain vaunukin eli kausipaikkalaiset niitä ilmastointeja yleensä olivat hankkineet.
Mutta näin minä yhden Morellon jossa oli katolla kaksi Dometicin B2200 ilmastointilaitetta .
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.07.2014 kello on 00:16 ---Ja tästä ilmastointi keskustelusta tulis mukava jos vaan ne kommentoi jolla sitä ei ole ollut ja nyt on! Nämä asiasta tietämättömät vois lopettaa tyhjän päiväset kommentit!
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on ollut vaunuja ja autoja ilman. Nytkään ei ole koska pidin turhakkeena ja poistin sen. Tuolla se kaverin tallissa odottaa jos sen joskus ottaisi käyttöön. Tuskin se koskaan asennetaan ja ei ainakaan minun laitteeseen.
Kukin toimikoon tavallaan tässäkin asiassa, mitään oikeata vastausta laitteen tarpeellisuudesta ei ole.
Tyhjänpäiväisistä kommenteista eri keskusteluissa voisi avata ihan oman aiheen.
pouhe:
Alkaako "Tiplomaatti" palstapoliisiksi? Mielestäni sinulta tulee asiattomia kommentteja lähes joka asiaan. Thumbd Thumbd
Alan:
Hämmentävän erilaisia ovat ihmisten mielipiteet ja mieltymykset. Ite en kuumasta enkä kosteasta ilmasta tykkää kulkineen sisällä, ja kyllä sellaista Suomessakin voi olla, jopa meren rannalla pohjoisessa. Taas oli pikkukone tarpeen.
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 22.07.2014 kello on 01:51 ---Tyhjänpäiväisistä kommenteista eri keskusteluissa voisi avata ihan oman aiheen.
--- Lainaus päättyy ---
Tästä samaa mieltä.
K.E.V:
Sillä ilmastoinnilla on ihan turha elvistellä. Täällä on kymmeniä alaa kauan harrastaneita ihmisiä jotka eivät koe tarpeelliseksi sitä hankkia. Tällöin on ääliömäistä tunkea asiaa kuin käärmettä putkeen. >:(
Mielestäni jokainen saa hankkia juuri ne varusteet mitä katsoo tarvitsevansa ja olla hankkimatta muutamien jatkuvasta lobbaamisesta huolimatta muita.
Jos tykkää hankkia ilmastoinnin niin se on oma valinta.
Ennemminkin tämä alkaa muistuttaa naurettavaa jankuttamista , sitä ilmastoinnin sähköä on helppo kotipihalla saada , taas reissuissa ei.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta