rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa  (Luettu 24581 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
    « Vastaus #225 : 10.09.2014 kello on 22:37 »
    Melkein yhtä paljon tulee autossa ulkomailla yövyttyä kuin Suomessa. Ei viilene illat monestikaan tarpeeksi yöksi.

    En kyllä tykkää kuumasta. Jotkut pärjää, ja se on ok mulle, minä en.

    Siinä neljän ja kuuden välillä saattaa olla melko hyvä, mutta puoli kasilta jo porottaa.


    Ei ole sampanjavispilää ja oisko melkein kerran vuoteen, kun sellainen pullo kipataan. Ei ole turhake, ite juoma siis.
    No mulla coretermostaatti sitten osaa viilentää kehon sopivaksi lämpimämkin illan jälkeen .. :)
    Waimolla on hankalampaa myönnetään..mutta onhan se tulisielusempi niin ei ihme.. Olis tällaane jäyhä pohojalaane.. :-* 8)

    Ei kai Alanilla käytetä shampanja whispilää... :-*

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:18
    • Kulkija
    Vs: Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
    « Vastaus #226 : 10.09.2014 kello on 22:53 »
    Ei käytetä kun ei ole. Jossain kultasepänliikkeess ä olen sellaisen nähnyt, mutta käytössä en.

    Kaveri (kolmiviitonen nainen) oli käynyt Ranskassa jonkun sampanjatalon omassa "tehtaan"myymälässä. Sinne oli tullut 80-vuotiaat sisarukset, jotka oli roudanneet talon tuotteita autoonsa vastaavilla kärryillä kuin suomipoika kaljaa Tallinnasta. Oli valistaneet suomityttöä, että tämä se on pitkän iän salaisuus!

    En tiedä, oliko ilmastointi missä, mutta sampanja saattaa auttaa unohtamaan kuumuuden. Hetkeksi. ;D

  • Vieras
  • Vs: Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
    « Vastaus #227 : 10.09.2014 kello on 22:56 »
    Ei käytetä kun ei ole. Jossain kultasepänliikkeess ä olen sellaisen nähnyt, mutta käytössä en.

    Kaveri (kolmiviitonen nainen) oli käynyt Ranskassa jonkun sampanjatalon omassa "tehtaan"myymälässä. Sinne oli tullut 80-vuotiaat sisarukset, jotka oli roudanneet talon tuotteita autoonsa vastaavilla kärryillä kuin suomipoika kaljaa Tallinnasta. Oli valistaneet suomityttöä, että tämä se on pitkän iän salaisuus!

    En tiedä, oliko ilmastointi missä, mutta sampanja saattaa auttaa unohtamaan kuumuuden. Hetkeksi. ;D
    No se tuo Karhukin saataa auttaa asiaan.. :D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:18
    • Kulkija
    Vs: Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
    « Vastaus #228 : 10.09.2014 kello on 23:02 »
    Hiottaa ...kele. Jos ei ole ilmastointia.  Thumb

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:21.12.2023 kello on 10:08
    Vs: Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
    « Vastaus #229 : 11.09.2014 kello on 11:57 »
    mutta sampanja saattaa auttaa unohtamaan kuumuuden.
    Kyllä! Välittömästi kun lasin saa kouraan, tulee kylmä rinki, että onko tämä pakko juoda ja ei kai sitä vaan tuputeta lisää. ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:02
    • viva la France
    Vs: Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
    « Vastaus #230 : 11.09.2014 kello on 12:01 »
    Kyllä! Välittömästi kun lasin saa kouraan, tulee kylmä rinki, että onko tämä pakko juoda ja ei kai sitä vaan tuputeta lisää. ;D

    Katsot ensi kerralla että pullossa lukee demi sec eikä brut, niin siitä se alkaa upota.
    Ei kaiken tarvitse olla kuivaa kuin vanhapiika.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:21.12.2023 kello on 10:08
    Vs: Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
    « Vastaus #231 : 11.09.2014 kello on 12:04 »
    Uppoaa, jos kyljessä lukee VSOP, XO, tai * Jaloviina
    SEC uppoaa vain 560 mallisena  ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:27
    • Autossa on pyörät
    Vs: Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
    « Vastaus #232 : 11.09.2014 kello on 13:39 »
    Mut jos ottaa jääkaapista kannun virkistävää ja istuu ilmastoidussa vaunussa tai autossa! Eikös silloin tule vilu , menee puolet nautinnosta harakoille   :P

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 1.07.2018 kello on 09:39
    Vs: Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
    « Vastaus #233 : 12.09.2014 kello on 00:28 »
    Ei teillä kellään olis itse ilmastointilaittees ta kokemusta? Samppakaljavispiläs sä asti keskustelu, mutta mites ite laitteet? ::) Eihän näitä niin kovin montaa eri merkkiä ole.

    Trumasta mulla kysely päällä, mutta eikö ole muka kellään Saphir Comforttia käytössä vai eikö ole osunut silmään tämä? http://karavaanari.org/index.php/topic,11843.0.html

    Edit: väärässä osastossahan toi mun Truma-kysely on, voisko joku mode siirtää sen Lämmitys ja ilmastointi-osaston Ilmastointi-puolelle? Kiitos.
    « Viimeksi muokattu: 12.09.2014 kello on 00:38 »

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:05
    Vs: Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
    « Vastaus #234 : 12.09.2014 kello on 11:24 »
    Ei teillä kellään olis itse ilmastointilaittees ta kokemusta?

    On. Kesemmällä piti ylhäälläkin jäähdyttää auto ensin pihassa, jotta sinne ilkes laittaa elukat sisään. Ja eilen piti käyttää ajon aikana, kun tuli kuuma.
    Vai oisko Hymerissä vaan liian hyvät eristeet...?   ::)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:31
    Vs: Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
    « Vastaus #235 : 12.09.2014 kello on 11:50 »
    ..
    Edit: väärässä osastossahan toi mun Truma-kysely on, voisko joku mode siirtää sen Lämmitys ja ilmastointi-osaston Ilmastointi-puolelle? Kiitos.
    Olloshjuva Thumb
    ..vaikuttaakohan  ;D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 1.07.2018 kello on 09:39
    Vs: Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
    « Vastaus #236 : 12.09.2014 kello on 11:56 »
    Olloshjuva Thumb
    ..vaikuttaakohan  ;D
    Thumb Taksomykket. Katotaan, pitänee tilata ko. toosa ja kertoa ens kesänä kokemuksia.